Πόσες πατάτες χωράνε στο Audi e-tron 55 quattro

To καλύτερο αυτοκινητικό thread στο Twitter το έκανε η Audi στο επίσημο προφίλ της

Εσωτερικό Audi e-tron 55 quattro

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια αυτοκινητοβιομηχανία αποδεικνύει ότι έχει χιούμορ -και δυνατή ομάδα social media. Τα εύσημα αυτή τη φορά πάνε στην Audi και στο thread της στο Twitter σχετικά με τον όγκο των αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό.

Τι είναι η μονάδα μέτρησης PSC (Potato Storage Capacity)

Ο Gavin Shoebridge είναι ένας Νεοζηλανδός χρήστης του Twitter, στον οποίον αρέσουν τα αυτοκίνητα, τα memes και οι πατάτες. Ιδιαίτερα με τις πατάτες έχει μεγάλη εμμονή και όταν δεν φτιάχνει merch (που λέει και ο γιος μου) με πατάτες, τις χρησιμοποιεί για να μετράει την χωρητικότητα των αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. To γνωστό πλέον ως PSC (Potato Storage Capacity).

Audi e-tron 55 quattro

Η πιο φρέσκια του μέτρηση είναι στους αποθηκευτικούς χώρους του Audi e-tron 55 quattro. Φαίνεται ότι οι μετρήσεις του έχουν τόση απήχηση που ακόμα και η Audi στο επίσημο προφίλ της στο Twitter αποφάσισε να τις προωθήσει. Με το thread που βλέπετε παρακάτω η Audi μπήκε στο παιχνίδι των μετρήσεων και φαίνεται πως νιώθει περήφανη μετά την όχι και τόσο καλή χωρητικότητα -σε πατάτες πάντα- του Audi e-tron GT.

Πόσες πατάτες χώρεσαν τελικά στο Audi e-tron 55 quattro;

Η εταιρεία ανακοινώνει 33 PSC, όπερ σημαίνει ότι στους αποθηκευτικούς χώρους του συγκεκριμένου μοντέλου χωράνε 33 πατάτες. Φυσικά η Audi παρατηρεί ότι είναι 17,8% περισσότερες σε σύγκριση με του S Sportback που έχει 28 PSC, παρότι έχουν σχεδόν ίδια διαρρύθμιση. Kαι μην αρχίσεις τις ερωτήσεις "ναι, αλλά τι μέγεθος έχουν οι πατάτες κλπ."

Στο ίδιο thread ένας χρήστης αναφέρει μήπως μπορούν οι πατάτες να αυξήσουν την αυτονομία του μοντέλου -σίγουρα έχεις δει στο Youtube να παράγεται ρεύμα από πατάτες- και η Audi απαντά: "Καλή ερώτηση. Το έχει δοκιμάσει κανένας;".

Ο Gavin Shoebridge είναι πλέον ευτυχισμένος που η μονάδα μέτρησης δικής του έμπνευσης αναγνωρίζεται από μια αυτοκινητοβιοχανία και γω ενθουσιασμένος που ακόμα μια εταιρεία κολοσσιαίου διαμετρήματος όπως η Audi αναγνωρίζει την αξία του χιούμορ -και σε επίπεδο marketing.

Ευελπιστώ ότι η εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυνηγούσαν όσους τολμούσαν να κάνουν χιούμορ με τα προϊόντα τους ή τόνιζαν κάποιο μειονέκτημα στα μοντέλα τους, θα περάσουν ανεπιστρεπτί. Το κέρδος θα το έχουν τόσο οι ίδιες όσο και οι καταναλωτές διότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να προσελκύσεις πελάτες από το χιούμορ και την αποδοχή των λαθών σου. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τακτικό λάθος από το να θεωρείς ότι δεν υπάρχει περιθώριο εξέλιξης σε κάποιο μοντέλο σου -η βελτίωση είναι κάτι αρνητικό;-, είναι σα να πιστεύεις ότι το αυτοκίνητο που κόστισε δισεκατομμύρια για να εξελίξεις και να παράγεις έχει μόνο μια διάσταση: αυτή του αντικειμένου. Τα αυτοκίνητα είναι κάτι πολύ περισσότερο και γι' αυτό τα αγαπάμε. Μπράβο στην Audi.

Best of Network