Αυτό είναι το καινούργιο Skoda Kodiaq δεύτερης γενιάς ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για την τσέχικη εταιρεία. Από την πρεμιέρα του το 2016, η Skoda έχει πουλήσει πάνω από 841.000 αντίτυπα. Στην πραγματικότητα, ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας σε πωλήσεις μετά το μικρότερο Kamiq.
Το νέο Kodiaq είναι μεγαλύτερο κατά 6 εκατοστά σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει και ως εκ τούτου προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και στο ύψος χάρη στο νέο τελείωμα της οροφής προς τα πίσω.

Διευρυμένος είναι και ο χώρος αποσκευών όπου στην επταθέσια διάταξη βρίσκεται στα 340 λίτρα ενώ στην πενταθέσια διάταξη προσδιορίζεται στα "χαώδη" 910 λίτρα.

Εξωτερικά, η νέα σχεδιαστική τάση με την ονομασία "Modern Solid" αποτυπώνεται στους ογκώδεις θόλους των τροχών και στο... αγριεμένο πρόσωπο. Τα μπροστινά φώτα LED δεν είναι πλέον σε ένα ενιαίο σώμα ενώ το καπό και η πρόσοψη γενικότερα έχει αρκετές ανάγλυφες επιφάνειες.
Το αμάξωμα παρουσιάζει καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,282 cd χάρη στην εκτεταμένη αεροτομή οροφής και στις αεροδυναμικές ζάντες. Ιδιαίτερα στην αιχμηρή είναι και η έκδοση Sportline, η οποία μας προϊδεάζει για το πως θα μπορούσε να είναι μια μελλοντική κορυφαία έκδοση vRS.

Στο εσωτερικό, το νέο Kodiaq αντιγράφει την ιδέα του ηλεκτρικού Enyaq προσφέροντας ιδιαίτερους συνδυασμούς από χρώματα και υλικά. Πολλά από αυτά τα υλικά είναι ανακυκλωμένα ή βιώσιμα. Η γενικότερη εικόνα στο εσωτερικό είναι καθαρή χάρη και στην μετακίνηση του επιλογέα σχέσεων στις αυτόματες εκδόσεις πάνω στην κολόνα του τιμονιού.
Στο ταμπλό κυριαρχεί πλέον μια οθόνη infotainment 13 ιντσών. Στους νεωτερισμούς συγκαταλέγονται και τα "Skoda Smart Dials", τα χειριστήρια δηλαδή που μπορούν να παραμετροποιηθούν εκτελώντας διάφορες λειτουργίες.
Νέα στη γκάμα η plug-in έκδοση
Σε ότι αφορά την τεχνολογία που υποστηρίζει τα νέα Kodiaq, η μεγαλύτερη είδηση αφορά στην ύπαρξη υβριδικής επαναφορτιζόμενης έκδοσης. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι καινούργιο και συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 25,7 kWh με συνδυαστική απόδοση 201 ίππων και ροπή 350 Nm. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για πάνω από 100 χλμ.

Κατά τα άλλα, θα υπάρχουν πέντε επιλογές, ξεκινώντας από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων 148 ίππων με ήπια υβριδική τεχνολογία. Ακολουθεί ένας κινητήρας βενζίνης turbo 2,0 λίτρων που αποδίδει 201 ίππους, καθώς και ένας turbodiesel 2,0 λίτρων με απόδοση 148 ή 190 ίππων. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση.