Με 17.000 ευρώ το κλασικό σου Mini γίνεται ηλεκτρικό απλά και γρήγορα

Έχεις στο γκαράζ σου αυτό το δημοφιλές κομψοτέχνημα; Τότε ίσως να ήρθε η στιγμή να το μετατρέψεις σε ηλεκτρικό χωρίς να πουλήσεις ένα τριάρι για την μετατροπή

Κλασικό Mini μετατροπή σε ηλεκτρικό

Αν έχεις ήδη ένα κλασικό Mini τότε αυτή η είδηση σε ενδιαφέρει. Εκτός αν θεωρείς την ηλεκτροκίνηση ντροπή της αυτοκίνησης και τότε θα σου είναι αδιάφορο ότι μπορείς με σχετικά λογικό κόστος να έχεις ένα αθόρυβο restomod Mini που αντί για βενζίνη θέλει kWh. 

Ηλεκτρικό κλασικό Mini με 17.000 ευρώ, περίπου

Μέχρι σήμερα το μεγάλο πρόβλημα με τη μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά είναι ότι για να το κάνεις πρέπει -πρώτα να έχεις και μετά- να πουλήσεις τουλάχιστον ένα τριάρι στο Παγκράτι. Για να μην πούμε ότι πρέπει να πουλήσεις βίλα στην Εκάλη για να πάρεις μια restomod Porsche 911 από τα μαγικά χεράκια της SingerΥπάρχει όμως ένας άλλος τρόπος, και αυτή τη φορά κοστίζει όσο μια γκαρσονιέρα στα δυτικά προάστια. 

Κλασικό Mini μετατροπή σε ηλεκτρικό

Μετά την επιτυχία που σημείωσε με τα κιτ ηλεκτροκίνησης για το Land Rover Defender, την Jaguar E-Type και την Porsche 911, η Electrogenic παρουσίασε ένα απλό κιτ για όσους θέλουν να μετατρέψουν το κλασικό Mini τους σε ηλεκτρικό. Το σύστημα 61 ίππων και 136 Nm ροπής θα κοστίσει στους αγοραστές, περίπου 15.000 λίρες Αγγλίας, δηλαδή 17.000 ευρώ (συν ΦΠΑ, συν έναν εξειδικευμένο μηχανικό για την τοποθέτησή του, οπότε μάλλον κοντά στα 22.000 ευρώ στην πραγματικότητα).

Διαβάστε Επίσης

Ναι, δεν είναι φθηνό, αλλά είναι πολύ καλύτερη τιμή από το να δώσετε το Mini σας και να γίνει μια restomod μετατροπή. Η Electrogenic λέει ότι το κιτ έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει "εξαιρετικές επιδόσεις" και να αντικατοπτρίζει τον "ζωηρό, ευέλικτο χαρακτήρα του αρχικού αυτοκινήτου". 

Και τι αυτονομία έχει το ηλεκτρικό Mini;

Η Electrogenic υπολογίζει ότι η αυτονομία είναι περίπου στα 130 χιλόμετρα και αναφέρει ότι θα προσφέρει μια ακόμα επιλογή με μεγαλύτερη μπαταρία (άρα και αυτονομία) για όσους θέλουν να καλύψουν περισσότερα χιλιόμετρα και να έχουν λιγότερο range anxiety -το γνωστό πια "άγχος αυτονομίας" που χτυπάει τους φρέσκους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών μέχρι να προσαρμοστούν). 

Κλασικό Mini μετατροπή σε ηλεκτρικό

Το κιτ πωλείται πλήρως συναρμολογημένο και ενσωματώνεται εξ ολοκλήρου σε ένα ανταλλακτικό μπροστινό υποπλαίσιο -ακόμη και η μπαταρία των 20 kWh είναι προ-τοποθετημένες και καλωδιωμένες. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο εξειδικευμένος μηχανικός είναι να βιδώσει το πακέτο κινητήρας-μπαταρία, να συνδέσει το γκάζι. 

Κλασικό Mini μετατροπή σε ηλεκτρικό

Και μετά ως ιδιοκτήτης θα χαθείς στο ηλιοβασίλεμα μαζί με τον άνθρωπο της επιλογής σου και θα ψάξεις για ένα φορτιστή. 

Διαβάστε ακόμα:
 - Mercedes EQS 580: Οδηγούμε στην Ελλάδα την ηλεκτρική ναυαρχίδα της νέας εποχής
 - Ο κροκόδειλος της Κολωνίας: Το παράξενο όχημα που κυκλοφορούσε νόμιμα
 - Πρόγραμμα F1 GP Μαϊάμι: Πού και τι ώρα θα δεις τον αγώνα
 - Αυτό είναι το νέο Peugeot 2008-τι έχει αλλάξει

Best of Network