Η μοναδική Bentley του James Bond που δεν υπήρξε ποτέ-μέχρι σήμερα

Στο μυθιστόρημα "Thunderball", ο Ian Fleming είχε εξασφαλίσει για τον 007 μια ειδική Bentley Continental Mk2 γνωστή ως "The Locomotive", η οποία δεν κατασκευάστηκε ποτέ στην πραγματικότητα. Μέχρι σήμερα.

Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive
Bentley Continental Mk2 Locomotive

Ρωτήστε οποιονδήποτε φαν των ταινιών του James Bond ποιο αυτοκίνητο οδηγούσε και σχεδόν όλοι θα απαντήσουν "Aston Martin". Ωστόσο, ο 007 που ζούσε στα μυθιστορήματα του Ian Fleming, είχε μια ιδιαίτερη προτίμηση για τις Bentley.

Διαβάστε Επίσης

Και για τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Tony Hunter, υπήρχε μια Bentley του Bond που θα ξεχώριζε απ' όλες: η Continental Mk2 του 1960, γνωστή ως "The Locomotive". Το μόνο πρόβλημα, ήταν ότι το αυτοκίνητο αποτελούσε δημιούργημα της φαντασίας. Μέχρι σήμερα.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Αφού πέρασε χρόνια αναζητώντας εφικτές εναλλακτικές λύσεις για αυτό που περιέγραφε ο Fleming στο μυθιστόρημα Thunderball ως "το πιο εγωιστικό αυτοκίνητο στην Αγγλία", ο Hunter κατέληξε στο συμπέρασμα ότι θα έπρεπε να δημιουργήσει το αυτοκίνητο ο ίδιος.

Πολυετής προσπάθεια

Χρησιμοποιώντας ως βάση μια Continental R-Type του 1953, την έστειλε σε ένα εργοστάσιο κατασκευής αμαξωμάτων στην Πολωνία, όπου πέρασε τα επόμενα επτά χρόνια.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

"Αυτό το αυτοκίνητο είναι ίσως η πιο διάσημη Bentley που δεν υπήρξε ποτέ, και πάντα αναρωτιόμουν γιατί κανείς άλλος δεν είχε προσπαθήσει να φτιάξει κάτι τέτοιο", δήλωσε ο Hunter. "Γρήγορα συνειδητοποίησα γιατί". Ό,τι ξεκίνησε αφελώς ως έργο 18 μηνών, εξελίχθηκε σε μια πολυετή προσπάθεια, μέχρι που το όνειρο πραγματοποιήθηκε.

Ωστόσο, η διάρκεια του έργου δεν συγκρίνεται με τις δεκαετίες που ο Hunter πέρασε ονειρευόμενος, σχεδιάζοντας και ερευνώντας το "The Locomotive".

Σε αντίθεση με τις στρογγυλεμένες άκρες των πρώτων Continental της δεκαετίας του 1950, ο Fleming περιέγραφε το πίσω μέρος του Mk2 ως "με αιχμηρές γραμμές" και "αρκετά άσχημο", οπότε ο Hunter χρησιμοποίησε την δημιουργικότητά του και σχεδίασε όμορφα ρευστά πίσω φτερά.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Πιστός στο υλικό του Ian Fleming

Η κεντρική ιδέα ήταν να σχεδιάσει κάτι που θα μπορούσε να είχε κατασκευαστεί τη δεκαετία του '50, ενώ παράλληλα να παραμείνει πιστό στο υλικό της πηγής.

Το Locomotive δεν είναι φυσικά μια τυπική Bentley. Ο Hunter φρόντισε να το εξοπλίσει με διάφορους διακόπτες και gadgets που θα μπορούσαν να σχετίζονται με τον διάσημο οδηγό του. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να είναι αυθεντική και να έχει μια υπέροχη αίσθηση.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Το λειτουργικό τηλέφωνο προέρχεται από ένα βομβαρδιστικό της RAF της δεκαετίας του 1950, με έξυπνη καλωδίωση σε ένα iPhone που βρίσκεται από κάτω. Οι διακόπτες για τα πολυβόλα, το λάδι και τον καπνό, φέρουν την περίφημη γραμματοσειρά Gill Sans της εποχής, ενώ μια κρυφή θήκη είναι κρυμμένη πίσω από το ηχείο.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Το αποκορύφωμα είναι ένα μικρό συρτάρι που αναδύεται με τα απαραίτητα για τον Bond: ένα φλασκί, ένα ποτήρι και χάπια Benzedrine.

Ατμόσφαιρα gentlemen’s club

Σε άλλα σημεία στο εσωτερικό, ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια ατμόσφαιρα από gentlemen’s club, με μεγάλες πολυθρόνες και ταμπλό από ξύλο αμερικανικής καρυδιάς.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Οι ραφές στα καθίσματα έχουν την προσωπική υπογραφή του Hunter, οπότε παρόλο που μια Bentley αυτής της εποχής θα είχε καπιτονέ δέρμα, ο ίδιος αστειεύεται με νόημα, λέγοντας: "Τα καπιτονέ είναι ωραία, αλλά τα διαμάντια είναι παντοτινά".

Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού, ο Hunter είχε στο μυαλό του τον Bond σαν πελάτη της Mulliner. Φανταζόμενος τη θέα από τη θέση του οδηγού, οι αεραγωγοί στο καπό ήταν απαραίτητοι, ως φόρος τιμής στην προηγούμενη Bentley Blower του Bond.

"Φανταζόμουν τον Bond να οδηγεί αυτό το αυτοκίνητο στη Μ.Βρετανία και μετά στην ηπειρωτική Ευρώπη και να πρέπει να τραβήξει την αντλία καυσίμου κατά μήκος του αυτοκινήτου. Γι' αυτό έχει δύο τάπες καυσίμου", είπε ο Hunter.

6κύλινδρος 4.9 λίτρων

Bentley Continental Mk2 Locomotive

Ενώ ο ορατός σχεδιασμός του Locomotive ήταν προτεραιότητα, ο Hunter τόνισε: "Για μένα ήταν σημαντικό να αποτυπώσω την εμπειρία οδήγησης, τη συναρπαστική αίσθηση και τον ήχο από αυτό που φαντάστηκα ότι θα ήταν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο".

Είναι εξοπλισμένο με έναν ανακαινισμένο κινητήρα Bentley S1 (έναν 6κύλινδρο σε σειρά 4.9 λίτρων) συνδυασμένο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ σύντομα θα προστεθεί και ένας υπερσυμπιεστής. Ενώ κάποιοι θα κρατούσαν ένα τέτοιο έργο φυλαγμένο σε ένα γκαράζ, ο Hunter σκοπεύει να αντλήσει έμπνευση από τον Bond και να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο όπως ακριβώς του αρμόζει.

Bentley Continental Mk2 Locomotive

"Τα αυτοκίνητα είναι εργαλείο για να ζήσεις περιπέτειες, για να απολαύσεις τον κόσμο, να δεις και να πας σε μέρη. Γι' αυτό έγινα σχεδιαστής αυτοκινήτων, εξαιτίας αυτής της αγάπης για την οδήγηση. Μου αρέσει όταν ένα αυτοκίνητο έχει χρησιμοποιηθεί και έχει λίγη πατίνα πάνω του. Η πρόθεσή μου είναι να χρησιμοποιήσω το Locomotive".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network