Πρόσφατα το Μουσείο Mullin στην Καλιφορνια έκλεισε οριστικά μετά τον θάνατο του ιδρυτή του Peter Mullin. Το αποτέλεσμα ήταν να δημοπρατούνται πλέον ορισμένες από τις πιο εμβληματικές Bugatti, καθώς ο Peter Mullin διέθετε τη μεγαλύτερη συλλογή γαλλικών αυτοκινήτων.
Μέσα σε αυτά μερικά από τα πιο περιζήτητα αυτοκίνητα όλων των εποχών, κατασκευασμένα στην πορεία των 115 ετών ιστορίας της Bugatti και πλέον κλασικά και πολύ ελκυστικά για κάθε συλλέκτη. Όπως η Bugatti Type 57C Aravis "Special Cabriolet" του 1938, η οποία αν και είχε εκτιμηθεί στα 2.500.000 δολάρια, πωλήθηκε τελικά για 6.605.000 δολάρια (6.150.000 ευρώ) που είναι τιμή παγκόσμιο ρεκόρ για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Η υπερτροφοδοτούμενη Type 57C είναι ένα από τα τρία μόνο παραδείγματα της Aravis με αμάξωμα Gangloff που επιβίωσαν μέχρι σήμερα. Παραγγέλθηκε καινούργια από τον αντιπρόσωπο Granat & Fils της Αβινιόν για τον διάσημο οδηγό αγώνων της ομάδας Bugatti, Maurice Trintignant.
Με αμάξωμα από ελεφαντόδοντο με σκούρα μπλε φτερά και διακοσμητικά, το σασί 57768 οδηγήθηκε με επιτυχία από τον Trintignant στο Grand Prix du Comminges το 1939. Το 2005 υποβλήθηκε σε αποκατάσταση από την Sargent Metal Works και αποτελούσε μέρος της συλλογής Peter Mullin από το 2002.
Μια Bugatti Type 46 Semi-Profilée Coupe κατέρριψε επίσης το παγκόσμιο ρεκόρ για μια Type 46, καθώς πουλήθηκε για 1.105.000 δολάρια (1.000.000 ευρώ), έναντι χαμηλότερης εκτίμησης στις 650.000 δολάρια. Αυτή η σπάνια Type 46, η οποία κοσμείται από ένα όμορφα εκτελεσμένο, αναπαραγόμενο αμάξωμα τύπου semi-profilée, παραγγέλθηκε καινούργια από τον αντιπρόσωπο της Bugatti, Vladimir Gut στην Πράγα και πέρασε ένα μέρος της πρώιμης ζωής της κοσμώντας τα γκαράζ επιφανών Τσέχων ιδιοκτητών.
Αφού πέρασε από διαδοχικούς ιδιοκτήτες, υποβλήθηκε σε αποκατάσταση στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν ο Harry Kouwen ανέλαβε να κατασκευάσει ένα αντίγραφο του πιο εντυπωσιακού αμαξώματος που έχει κοσμήσει ποτέ μια Type 46: το Semi-Profilée.
Ωστόσο, δεν ήταν μόνο τα ανακαινισμένα αυτοκίνητα που προσέλκυσαν την προσοχή και πουλήθηκαν σε κορυφαίες τιμές. Αρκετές αυθεντικές και μη αναπαλαιωμένες Bugatti έκαναν πωλήσεις πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις τους, συμπεριλαμβανομένης μιας Bugatti Type 40 "Break de Chasse" του 1927.
Η Bugatti αυτή παραγγέλθηκε και παραδόθηκε στις 2 Δεκεμβρίου 1927 στον Fernand Huck και κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 ή του 1940, η Type 40 μετατράπηκε στο χαρακτηριστικό, ξύλινο "shooting brake" αμάξωμα που φοράει σήμερα. Πωλήθηκε για 445.000 δολάρια (414.000 ευρώ), με χαμηλότερη εκτίμηση στα 100.000 δολάρια.
Δύο μοντέλα Bugatti Type 57 Ventoux - και τα δύο με αυθεντικούς κινητήρες και αμάξωμα - πέτυχαν διπλάσιες εκτιμήσεις, παράλληλα με τις ισχυρές πωλήσεις για την Bugatti Type 40 Faux Cabriolet του 1927 και την Bugatti Type 40A Roadster του 1931.