Η τάση των restomod καλά κρατεί και μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μερικά εξαιρετικά δείγματα γραφής εμβληματικών μοντέλων των περασμένων δεκαετιών. Τελευταίο, αυτό της Chevrolet Camaro του 1969 με την υπογραφή του οίκου βελτιώσεων Finale Speed στην Οκλαχόμα. Βασικά της χαρακτηριστικά, το αμάξωμα εξ ολοκλήρου από εκτεθειμένα ανθρακονήματα και ένας πανίσχυρος V8 κάτω από το καπό. Για την ακρίβεια, αν και το βασικό σουλούπι παραπέμπει σε Camaro, δεν υπάρχουν και πολλά που να διατηρούνται από το muscle car που κυκλοφόρησε πριν από μισό περίπου αιώνα.

Ο κινητήρας V8 με σύστημα διαχείρισης καυσίμου της GM και αντλία καυσίμου της VaporWorx, διαθέτει επίσης προσαρμοσμένη εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα, νέα μπαταρία, ανάφλεξη και καλωδίωση και αποδίδει συνολικά 650 ίππους. Μην μπεις στον κόπο να το ψάξεις. Αυτή είναι η ισχυρότερη Camaro που πάτησε ποτέ άσφαλτο.

Η Finale Speed έχει τοποθετήσει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, νέους άξονες, υποπλαίσια πίσω και υπερμεγέθη ψαλίδια και ελατήρια. Το είπαμε και στην αρχή. Ελάχιστα πράγματα σε αυτό το restomod θυμίζουν την Chevy του 1969. Οι ζάντες είναι 18 ιντσών και φέρουν την υπογραφή της Forgeline, ενώ τα φρένα (δαγκάνες και διάτρητοι δίσκοι) είναι της Wilwood.

Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, για μέγιστη αντοχή και χαμηλό βάρος. Στη συνέχεια καλύπτεται με ένα διαφανές φινίρισμα για να αναδεικνύεται η πλέξη, και συνδυάζεται με φώτα LED και χωνευτά τζάμια. Το φινίρισμα είναι αρκετά εντυπωσιακό, θα συμφωνήσεις.

Στο ίδιο μήκος κύματος και το εσωτερικό, το οποίο περιλαμβάνει νέα μπροστινά καθίσματα (τα πίσω έχουν αφαιρεθεί), μπόλικη δόση Alcantara, ένα rollbar τεσσάρων σημείων και ένα στερεοφωνικό της Alpine με πολλά ηχεία της Focal και subwoofer. Όπως μπορείς να καταλάβεις, πρόκειται για ένα πανίσχυρο ηχοσύστημα, αν και το πιθανότερο είναι πως ο οδηγός της συγκεκριμένης Camaro, θα προτιμά κατά βάση να ακούει τον εθιστικό ήχο του V8.