Ένα Polestar 3 σημείωσε νέο ρεκόρ Guinness, διανύοντας 935 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, αποδεικνύοντας τις εντυπωσιακές δυνατότητες αποδοτικότητας των σύγχρονων ηλεκτρικών SUV.
Εξίσου εντυπωσιακές όμως ήταν και οι υπεράνθρωπες αντοχές των επαγγελματιών οδηγών αποδοτικότητας που συμμετείχαν στην προσπάθεια: Sam Clarke, Kevin Booker και Richard Parker.

Το ταξίδι διήρκεσε 22 ώρες και 57 λεπτά, με τους οδηγούς να εναλλάσσονται κάθε τρεις ώρες για προφανείς λόγους. Η διαδρομή ξεκίνησε κοντά στο Νόργουιτς και περιλάμβανε κυρίως επίπεδους επαρχιακούς και εθνικούς δρόμους, καθώς και κάποια κομμάτια αυτοκινητοδρόμου, ενώ οι καιρικές συνθήκες χαρακτηρίστηκαν ως "μεικτές".

Το Polestar 3 που χρησιμοποιήθηκε, ήταν η έκδοση Long Range Single Motor, με εργοστασιακές προδιαγραφές, ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά Michelin ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Η προσπάθεια παρακολουθήθηκε και επικυρώθηκε από την εκπρόσωπο του Guinness World Records, Paulina Sapinska.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το SUV έφτασε την επίσημη τιμή WLTP των 705 χλμ. έχοντας ακόμη 20% μπαταρία. Μάλιστα, όταν η ένδειξη έδειξε 0%, οι οδηγοί κατάφεραν να συνεχίσουν για επιπλέον 13 χιλιόμετρα, ένα είδος "ηλεκτρικής ρώσικης ρουλέτας", όπως έχει καθιερωθεί σε παρόμοιες προσπάθειες κατάρριψης ρεκόρ αυτονομίας.

Η κατανάλωση έφτασε το εντυπωσιακό 8,25 km/kWh. "Από τότε που ξεκινήσαμε να σπάμε ρεκόρ, έχουμε παρατηρήσει πόσο περισσότερη οδήγηση απαιτείται για να τα πετύχουμε", δήλωσε ο Clarke. "Προσπαθούμε να πιέσουμε το αυτοκίνητο στα όρια, αλλά και εκείνο μας πιέζει στα δικά μας".
Ο Booker πρόσθεσε: "Το εγχείρημα κινδύνευσε από τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και την κίνηση. Σε αρκετά σημεία υπήρχαν λιμνάζοντα νερά που αύξησαν την αντίσταση και μείωσαν την αποδοτικότητα. Όμως, το να φτάνεις στο 0% μπαταρίας λίγο πριν τη 1 τα ξημερώματα και να γνωρίζεις ότι έχεις καταρρίψει το ρεκόρ, είναι απίστευτη αίσθηση".
Ο Parker αποκάλυψε ακόμη μία πρόκληση: "Μετά τη βροχή, είχαμε να αντιμετωπίσουμε και άλλες καταστάσεις, όπως ένα φιλικό τσεκ από την τοπική αστυνομία. Μόλις συνειδητοποίησαν ότι πρόκειται για επίσημη προσπάθεια υπεραπόδοσης, μας ευχήθηκαν καλή τύχη και συνεχίσαμε. Η τελευταία δυσκολία ήρθε λίγο πριν το Melton Mowbray, όταν έκλεισε αιφνιδίως ο δρόμος, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με μία ακόμη δοκιμασία".

Κλείνοντας, τόνισε πως "το ρεκόρ δεν οφείλεται μόνο στον οδηγό αλλά και στον συνοδηγό, καθώς η γρήγορη και ακριβής πλοήγηση ήταν εξίσου κρίσιμη με τη διαχείριση της μπαταρίας".
Η νέα αυτή επίδοση αποτελεί ακόμα ένα ορόσημο για τα ηλεκτρικά οχήματα και ειδικά για την Polestar, αποδεικνύοντας πως η απόσταση που μπορεί να διανύσει κανείς με μία φόρτιση δεν είναι πια περιοριστικός παράγοντας, αλλά ένα πεδίο πρόκλησης και εξέλιξης.