
Με τη γκάμα των προϊόντων της BMW να γίνεται όλο και πιο ηλεκτροκίνητη, πώς ακριβώς φέρνεις μαζί σου αυτούς που μεγάλωσαν με εν σειρά εξακύλινδρους και μπαντιλικία;
"Ήταν μια πρόκληση να συνεχίσουμε έτσι", δήλωσε στο Top Gear η αντιπρόεδρος της M, Sylvia Neubauer. "Αν κοιτάξετε τους οπαδούς μας, οι οποίοι αποτελούνται κυρίως από ενθουσιώδεις, δεν είναι οι πιο κλασικοί τύποι που θα οδηγούν ηλεκτρικό. Αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει να περιγράφουμε αυτό το target group ως το μοναδικό target group, γιατί ήδη βλέπουμε μια αλλαγή.
Φυσικά, οι ενθουσιώδεις είναι η βασική ομάδα και θα είναι πιο δύσκολο να τους πείσουμε να αλλάξουν, αλλά θα έχουμε το κατάλληλο προϊόν γι' αυτούς".
Πράγματι, ο συνάδελφος της Neubauer και επικεφαλής του τμήματος Neue Klasse της BMW, Dr. Mike Reichelt, επιβεβαίωσε ότι η M3 της επόμενης γενιάς θα έχει τόσο ηλεκτρικές όσο και θερμικές προτάσεις.
Φυσικά, αυτό δεν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα M. Πάρτε για παράδειγμα την τρέχουσα G90 M5: έχει εφοδιαστεί με έναν plug-in υβριδικό V8 727 ίππων, αλλά έχει επίσης πάρει 600 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη F90.

"Στα χαρτιά, σοκάρει τον κόσμο, ειδικά την πελατεία υψηλότερων επιδόσεων", είπε. "Αλλά οι μηχανικοί μας γνώριζαν πόσο βάρος θα είχαν το σεντάν και το Touring αν θέλαμε μπαταρία, και παρόλα αυτά κατάφεραν να βρουν τόσο ισχυρές επιδόσεις. Οι 727 ίπποι από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι μια πρόκληση στις μέρες μας, και δεδομένων των κανονισμών στην Ευρώπη, η προσφορά μιας M5 που μπορεί να οδηγηθεί και ως ηλεκτρική ήταν μια ελκυστική πρόταση για εμάς".
Σίγουρα, η οδήγηση με μηδενικούς ρύπους είναι ωραία και καλή στον σύγχρονο κόσμο, αλλά ο κύριος λόγος για την αγορά μιας M5 είναι επειδή πρόκειται για μια ονομασία που έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος των τεσσάρων δεκαετιών σφυρηλατώντας μια πολύ ξεχωριστή φήμη. Πώς πιστεύει η Neubauer ότι αυτή θα διατηρηθεί στο μέλλον;

"Δεν έχει να κάνει μόνο με την επιτάχυνση, αλλά με την αίσθηση που σε συνδέει ως οδηγό με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με το να σου δίνει αυτή την πρόσθετη εμπιστοσύνη, σε σημείο που να ξέρεις ακριβώς πώς θα αντιδράσει το αυτοκίνητο σε κάθε δεδομένο χιλιοστό του δευτερολέπτου".
Φυσικά, ένα κανονικό M με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα συνοδεύεται από υψηλότερη τιμή και υψηλότερες προσδοκίες των πελατών. Το αυτοκίνητο με την κωδική ονομασία "ZA0" φημολογείται ότι θα γίνει η ισχυρότερη M3 όλων των εποχών, αποδίδοντας δυνητικά 670 ίππους, με τις μελλοντικές εκδόσεις να ξεπερνούν ενδεχομένως το όριο των 700 ίππων.
Η BMW έχει ανακοινώσει ότι τα Neue Klasse EV θα προσφέρουν έναν, δύο, τρεις ή τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Δεν είναι ακόμη σαφές πόσοι θα χρησιμοποιηθούν στην ηλεκτρική M3. Ένα άλλο κομμάτι του παζλ που μας λείπει είναι αν θα είναι πισωκίνητη ή τετρακίνητη. Όσο για το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο, ενδέχεται να προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και xDrive. Οι δύο "γεύσεις" της M3 θα έχουν σχεδόν την ίδια εμφάνιση.