
Η επόμενη γενιά της θρυλικής BMW M3 αναμένεται μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται για μια τολμηρή διπλή προσέγγιση.
Μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που ίσως φέρει ακόμα και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, αλλά και μια νέα 6κύλινδρη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που κλείνει το μάτι στους παραδοσιακούς φίλους της σειράς Μ.

"Heart of Joy”
Επίκεντρο της ηλεκτρικής Μ3 θα είναι το νέο "Heart of Joy”, μια υπερσύγχρονη μονάδα ελέγχου δυναμικής οδήγησης, η οποία επεξεργάζεται δεδομένα δέκα φορές ταχύτερα από τα προηγούμενα συστήματα.
Το εν λόγω σύστημα δοκιμάζεται ήδη στο πρωτότυπο Vision Driving Experience, το οποίο αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 17.988 Nm ροπής(!), αριθμός ενδεικτικός της τρομακτικής απόδοσης των μελλοντικών EV μοντέλων.
Ο Dr. Mike Reichelt, επικεφαλής της πλατφόρμας Neue Klasse, δηλώνει: "Θέλουμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη Μ από πλευράς δυναμικής οδήγησης. Η ηλεκτρική M3 δεν θα είναι απλώς ισχυρή, θα προσφέρει έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο συμπεριφοράς στο δρόμο, με ακρίβεια και πρόβλεψη των προθέσεων του οδηγού".

Σύμφωνα με τη BMW, το σύστημα θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αντιδρά με ακρίβεια στις πρώτες κινήσεις του τιμονιού, ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες, όπως στο χιόνι ή στον πάγο, προσφέροντας μια αίσθηση "σαν να σε διαβάζει”.
Έμφαση στην οδήγηση όχι τους αριθμούς
Η νέα M3, σύμφωνα με τη φιλοσοφία της BMW, δεν θα κυνηγά απλώς τα νούμερα επιταχύνσεων, αλλά θα εστιάζει στα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Με άλλα λόγια, η ακρίβεια και η σταθερότητα στην είσοδο και την έξοδο της στροφής θα βρίσκονται στο επίκεντρο, αντί για την "εύκολη” εντυπωσιακή επιτάχυνση στην ευθεία.

Και θερμική M3
Η BMW γνωρίζει καλά ότι πολλοί πιστοί φίλοι των εκδόσεων Μ, δεν είναι έτοιμοι να αποχαιρετήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έτσι, παράλληλα με την ηλεκτρική έκδοση, θα προσφέρεται και μια νέα μορφή 6κύλινδρου κινητήρα, διατηρώντας την παράδοση της "straight-six” διάταξης που έχει ταυτιστεί με το μοντέλο.
Ίδια σχεδίαση, διαφορετική καρδιά
Όπως επιβεβαίωσε και ο διευθυντής σχεδίασης της BMW, Adrian van Hooydonk, η νέα M3, τόσο η ηλεκτρική όσο και η θερμική, θα έχουν κοινή εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, καθώς και τις ίδιες ψηφιακές λειτουργίες. Η Neue Klasse φέρνει έναν ενιαίο σχεδιαστικό κώδικα σε ολόκληρη τη μελλοντική γκάμα της BMW.

"Πολλές εταιρείες μοιάζουν πια μεταξύ τους. Η δική μας δύναμη είναι η σχεδίαση. Θέλουμε να εξελίξουμε τη σχεδιαστική μας γλώσσα, χωρίς να βασιζόμαστε απλώς στη νοσταλγία. Το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να επανερμηνευθεί", τονίζει ο Reichelt.
Ομαλή μετάβαση
Με την ίδια εμφάνιση, τις ίδιες τεχνολογίες και ενδεχομένως παρόμοιο ήχο χάρη στα προηγμένα συνθετικά ηχοσυστήματα, η BMW φαίνεται να επιχειρεί μια "ήπια” μετάβαση από τις θερμικές στις ηλεκτρικές έκδόσεις Μ. Το ερώτημα που μένει είναι: θα καταφέρει αυτή η νέα M3 να ενώσει το παρελθόν με το μέλλον;