To Nissan Navara υπήρξε ένα από τα εμπορικά πιο επιτυχημένα pickup της ελληνικής και γενικότερα της ευρωπαϊκής αγοράς. Ωστόσο, η Nissan σταμάτησε τη διάθεσή του στην Ευρώπη από το 2022.
Οι λόγοι πίσω από αυτή την απόφαση, ήταν αφενός οι αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που ισχύουν στη Γηραιά ήπειρο, και αφετέρου η σημαντική μείωση των πωλήσεων την περίοδο της πανδημίας.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης όμως, η Nissan παρουσίασε ένα νέο pickup, με την ονομασία Frontier Pro και δεν πρόκειται απλά για άλλη μια έκδοση του Frontier που διατίθεται στην αγορά των ΗΠΑ, ή το μελλοντικό Mitsubishi Navara, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα.
PHEV για την παγκόσμια αγορά
Το νέο αυτό μοντέλο, έρχεται εξοπλισμένο με υβριδικό σύστημα plug-in και παρά το γεγονός ότι η παρουσίασή του γίνεται στην Κίνα, το νέο μεσαίου μεγέθους pickup αναμένεται να διατεθεί και σε άλλες αγορές παγκοσμίως, χωρίς ωστόσο ακόμη να έχει διευκρινιστεί σε ποιες.
Το Frontier Pro εξελίχθηκε στην Κίνα με τη βοήθεια της Dongfeng, και είναι το πρώτο ηλεκτρικό pickup της Nissan και προέρχεται από την κοινοπραξία Zhengzhou Nissan (ZNA). Παρά το γεγονός ότι μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Dongfeng Z9 που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, το Frontier Pro προσθέτει αρκετές μοναδικές πινελιές της Nissan.

Ο σχεδιασμός του ξεχωρίζει κυρίως από την μπροστινή του όψη, η οποία διαθέτει μοναδικά γραφικά στους προβολείς, φωτιζόμενο σήμα της Nissan και σπορ προφυλακτήρα.
Για όσους αναζητούν σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν, τα τρία οριζόντια LED πάνω από το σήμα είναι μια αναφορά στο Nissan D21 Hardbody της δεκαετίας του '80, ενώ ο σχεδιασμός της μάσκας παραπέμπει στους αεραγωγούς του καπό του συγκεκριμένου μοντέλου.
Φτιαγμένο για τα δύσκολα
Το προφίλ του Frontier Pro είναι σχεδόν ταυτόσημο με το Dongfeng Z9, αλλά με νέες, μεγαλύτερες ζάντες 18 ιντσών και πιο ενισχυμένη πλευρική προστασία για ακόμα πιο σκληροτράχηλο look. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν ανανεωμένα γραφικά, ενώ υπάρχουν και επιπλέον LED οριζόντια τοποθετημένα στην πόρτα του χώρου φόρτωσης.

Η Nissan δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τις ακριβείς διαστάσεις του οχήματος, αλλά δεδομένου ότι το Dongfeng Z9 έχει μήκος 5,52 μέτρα, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το Frontier Pro θα τοποθετείται κάπου μεταξύ των μεσαίου και μεγάλου μεγέθους pickup.
Σύγχρονο εσωτερικό
Το εσωτερικό του οχήματος είναι επίσης κοινό με το Dongfeng Z9 και χαρακτηρίζεται από σύγχρονη σχεδίαση, με μια οθόνη αφής 14,6 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών πίσω από το τιμόνι των δύο ακτίνων.

Οι μπροστινές θέσεις προσφέρουν προαιρετικά λειτουργίες θέρμανσης, αερισμού και μασάζ. Επιπλέον, υπάρχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κάλυμμα της καρότσας.
Κάτω από το καπό, το Frontier Pro διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν "υψηλής απόδοσης" ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 408 ίππους και τα 800 Nm ροπής.

Το όχημα διαθέτει επίσης έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και ηλεκτρομηχανικό διαφορικό κλειδώματος στον πίσω άξονα. Επιπλέον, το Frontier Pro διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Υβριδικό, αμιγώς Ηλεκτρικό, Επιδόσεων και Χιόνι.
Η Nissan υποστηρίζει ότι το Frontier Pro θα προσφέρει αυτονομία 135 χιλιομέτρων μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών CLTC. Επιπλέον, αν χρειάζεστε φόρτιση για το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας εν κινήσει, το σύστημα Vehicle-to-Load (V2L) του οχήματος μπορεί να παρέχει έως και 6 kW ενέργειας για οικιακές συσκευές.
Η παραγωγή του Nissan Frontier Pro αναμένεται να ξεκινήσει στην Κίνα αργότερα το 2025.