Ο κόσμος των niche σπορ αυτοκινήτων είναι γεμάτος υποτιμημένα διαμάντια και ένα από αυτά, είναι σίγουρα η Lotus Elise S1. Αν και αγαπημένη των ενθουσιωδών φίλων της οδήγησης, δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει το επίπεδο αναγνώρισης μοντέλων όπως η Porsche 911. Μια νέα εταιρεία όμως, πιστεύει πως αυτό πρόκειται να αλλάξει.
Ο λόγος για την Get Lost, που ιδρύθηκε από τον γνωστό φωτογράφο GFWilliams. Το πρώτο της project, με την ονομασία Project Safari, παίρνει την ήδη παιχνιδιάρικη Elise και ανεβάζει το επίπεδο της διασκέδασης που προσφέρει.

Όπως εξηγεί η ομάδα που βρίσκεται πίσω από το όχημα, δεν πρόκειται απλώς για μια Elise με ψηλότερες αναρτήσεις και μερικά αλλαγμένα πάνελ. Αντίθετα, πρόκειται για έναν ολικό ανασχεδιασμό του ελαφριού roadster, με σημαντικές επεμβάσεις τόσο εξωτερικά όσο και στο σασί.
Κάτι περισσότερο από show car
Η ανάρτηση είναι σχεδιασμένη από την αρχή, το ύψος αυξήθηκε κατά 100 χιλιοστά, και το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά παντός εδάφους. Δηλαδή, κάτι περισσότερο από ένα show car. Ένα αυτοκίνητο έτοιμο για δράση.

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η Get Lost δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το κινητήριο σύνολο, πέρα από το ότι είναι καινούργιο και προσφέρει "ισχυρές και αξιόπιστες επιδόσεις".
Ωστόσο, οι εισαγωγές αέρα που ξεπροβάλλουν από το χώρο του κινητήρα και οι τουλάχιστον δύο πολλαπλές εισαγωγής υποδεικνύουν κάτι μεγαλύτερο, πιθανώς έναν κινητήρα V6, ή τουλάχιστον κάτι με σοβαρές επιδόσεις.

Οι φαρδιές πίσω ποδιές ενισχύουν την παραπάνω υπόθεση, δείχνοντας ότι το αμάξωμα προσαρμόστηκε για να φιλοξενήσει μεγαλύτερα ελαστικά και πιθανώς περισσότερη δύναμη.
Διασκέδαση σε άλλο επίπεδο
Από άποψη σχεδίασης, το αυτοκίνητο διαθέτει τετράγωνα εμπρός φώτα, λευκές αγωνιστικές ζάντες, custom καθρέπτες, καθώς και πλήρες σετ από προβολείς ομίχλης.

Στο κάτω μέρος του συστήματος μετάδοσης, βρίσκουμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και υδραυλικό χειρόφρενο, κάτι που προδίδει ότι το όχημα προορίζεται για δράση και όχι απλώς για φωτογραφίες στα social media.
"Δεν πρόκειται για μια τροποποιημένη Elise. Είναι η δική μας ερμηνεία του τι θα μπορούσε να προσφέρει αυτή η πλατφόρμα. Κάθε στοιχείο έχει μελετηθεί, από τον σχεδιασμό έως την οδική συμπεριφορά, με στόχο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που προσφέρει διασκέδαση", δηλώνει ο George Williams, ιδρυτής της Get Lost. "Αν το καταλαβαίνεις, τότε καταλαβαίνεις κι εμάς. Αν όχι; Get Lost".

Το αν αυτό το θαρραλέο όραμα θα δικαιωθεί εμπορικά, μένει να φανεί. Πάντως, το Project Safari θα έδειχνε εξαιρετικά δίπλα σε μια Porsche 911 Dakar ή μια Lamborghini Huracan Sterrato, σε έναν αμμόλοφο στην έρημο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις μέσα στο 2025, ενώ αυτή τη στιγμή δέχεται επιστολές εκδήλωσης ενδιαφέροντος από πελάτες, συνεργάτες, ή οποιονδήποτε αναγνωρίζει τον εαυτό του μέσα σε αυτή την τολμηρή και εναλλακτική πρόταση. Το κόστος δεν μας είπαν, αλλά ίσως να το θεωρούν λεπτομέρεια.