
Η Mitsubishi, σε μια περίεργη εποχή για την εταιρεία λόγω της συγχώνευσης της Nissan με την Honda, θέλησε στο πρόσφατο Tokyo Auto Salon 2025 να δείξει γιατί θεωρείται μια από τις παραδοσιακά εξειδικευμένες στα off road οχήματα, εταιρείες στον κόσμο.

Έδειξε λοιπόν τα υποστηρικτικά της οχήματα για το Asia Cross Country Rally του 2024 εκεί που είχε και αυτή τη χρονιά συμμετοχή και μάλιστα μεγάλη σε αριθμό αλλά και σπουδαία σε αξιώσεις.
Mitsubishi Triton: Το αγωνιστικό θηρίο
Ο βασικός της εκπρόσωπος είναι το Mitsubishi Triton που συμμετείχε στον αγώνα. Βασίζεται στο νέο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2023 και έχει τροποποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ομάδας T1 της Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) για τα cross-country οχήματα. Με βάση τα δεδομένα από τη συμμετοχή της προηγούμενης χρονιάς, η Mitsubishi βελτίωσε περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα, ώστε να ανταγωνιστεί τα οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού στις γρήγορες ειδικές διαδρομές.

Οι σημαντικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν την αύξηση του πλάτους των τροχών και τη μετάβαση από σύστημα ανάρτησης φύλλων σούστας σε τετραπλό άξονα με ελατήρια. Αυτές οι αλλαγές επέτρεψαν στο Triton να διατηρήσει την ισορροπία του και να ξεχωρίσει για την ταχύτητά του σε ανώμαλα εδάφη, οδηγώντας το στην πέμπτη θέση του αγώνα.
Mitsubishi Delica D:5: Το στιβαρό
Η Mitsubishi εκμεταλλεύτηκε τη στιβαρότητα, την ευελιξία και τις εξαιρετικές δυνατότητες οδικής συμπεριφοράς του Delica D:5, για να εξοπλίσει αυτό το υποστηρικτικό όχημα με ανάρτηση lift-up, ελαστικά off-road και προστατευτική ποδιά κινητήρα από αλουμίνιο.

Κατά τη διάρκεια του AXCR 2024, το Delica D:5 μετέφερε με αξιοπιστία και άνεση την ομάδα Mitsubishi Ralliart στις σκληρές διαδρομές, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητά του σε δύσκολα περιβάλλοντα.
Mitsubishi Delica Mini: Το μικρό που κέρδισε το κοινό
Το Delica Mini, το μικρό kei van της Mitsubishi, έκανε το ντεμπούτο του στο AXCR 2024 και κατάφερε να κλέψει την παράσταση. Παρότι είναι ένα όχημα περιορισμένων διαστάσεων, τροποποιήθηκε με ανυψωμένη ανάρτηση, ελαστικά παντός εδάφους και προστατευτική ποδιά κινητήρα, ώστε να ενισχυθούν οι εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Παρά το μικρό του μέγεθος και τον τρικύλινδρο κινητήρα των 658 κ.εκ., το Delica Mini ολοκλήρωσε με επιτυχία την απαιτητική διαδρομή του αγώνα, καλύπτοντας περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα σε επτά ημέρες. Το όχημα αυτό απέδειξε ότι τα kei cars μπορούν να διαπρέψουν ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες, προσφέροντας πολύτιμη υποστήριξη στην αγωνιστική ομάδα.

To Mitsubishi Delica Mini χάρη στην απήχηση που είχε στην έκθεση της Ιαπωνίας, έδειξε πως θα μπορούσε να εξεταστεί ακόμη και η περίπτωση ξεχωριστών αγώνων με Kei Cars ή έστω και μιας κατηγορίας που θα συγκέντρωνε και πολλούς συμμετέχοντες λόγω χαμηλού κόστους, αλλά και αρκετό ενδιαφέρον από τους θεατές.