Η Voge έχει κυκλοφορήσει στην αγορά το ισχυρότερο ATV μαζικής παραγωγής με την ονομασία X-Wolf 1000 και V-2 κινητήρα 976 κ.εκ. με 99,2 ίππους. Η εταιρεία προσφάτως παρουσίασε το νέο X-Wolf 300 που αποτελεί μια πιο προσιτή πρόταση στα ATV.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες όσων θέλουν ένα τετράτροχο για χρήση εκτός δρόμου. Το νέο X-Wolf 300 είναι το πρώτο ATV στην κατηγορία που υπερκαλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro5+ και ειδικά για τους επαγγελματίες αποτελεί ένα εργαλείο δουλειάς με αυξημένες δυνατότητες φόρτωσης και τη δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 271 κ.εκ. που χαρακτηρίζεται από τη γραμμική και ισχυρή του απόδοση. Υγρόψυκτος για να εξασφαλίζει σταθερή απόδοση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, αυτός ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 19 ίππων στις 7.000rpm με μέγιστη ροπή 21Nm.

Προσφέρει καλές τιμές μέσης κατανάλωσης με άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλα τα υψόμετρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο τύπου CVT και προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων αλλά και όπισθεν.
Ειδικά σχεδιασμένα είναι το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, για χρήση off-road. Το σωληνωτό πλαίσιο είναι από χάλυβα είναι υψηλής αντοχής. Η ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ προσφέρει καλή ικανότητα απορρόφησης κραδασμών ενώ διατηρεί αξιοσημείωτη ακρίβεια διεύθυνσης. Στο πίσω μέρος, ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση εξασφαλίζει σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Το απόβαρο της κατασκευής βρίσκεται στα 245 κιλά ενώ για την πέδηση υπάρχουν τέσσερα δισκόφρενα σε συνδυασμό με σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας CBS (Combined Braking System).
Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύεται ιδιαίτερα πολύτιμο στα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα εκτός δρόμου, όπου η ικανότητα ακριβούς κατανομής της δύναμης πέδησης μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας ελεγχόμενης κατάβασης και μιας δυνητικά επικίνδυνης κατάστασης.

Το X-Wolf 300 διαθέτει δύο σχάρες (με δυνατότητα φόρτωσης 25 κιλά μπροστά, 40 κιλά πίσω), κοτσαδόρο, κλείδωμα τροχών για τη στάθμευση, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό διατίθεται και βαρούλκο. Το δε ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 14 λίτρων.
Το μοντέλο διαθέτει επίσης διθέσια αναπαυτική σέλα με αντιολισθητικό κάλυμμα , εργονομικό τιμόνι με τα εύκολα προσβάσιμα χειριστήρια, πολυλειτουργικά ψηφιακά όργανα, θύρα φόρτισης USB και φωτιστικά σώματα LED. Η διάθεση του στην ελληνική αγορά αναμένεται τους επόμενους μήνες.