Η Fiat αποκάλυψε πότε θα παρουσιαστεί το νέο 500

Παρά τις συνεχείς διακοπές παραγωγής της τρέχουσας ηλεκτρικής έκδοσης 500e, εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης, η Fiat επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά του εμβληματικού μοντέλου θα έρθει το 2032.

Fiat 500 εργοστάσιο Mirafiori Ιταλία

Η Stellantis διανύει μια σχετικά δύσκολη περίοδο, καθώς αναζητά νέο διευθύνοντα σύμβουλο μετά την αιφνίδια παραίτηση του Carlos Tavares την περασμένη εβδομάδα.

Ωστόσο, εν μέσω της κρίσης, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά του Fiat 500 θα κάνει ντεμπούτο το 2032, παρά τις συνεχείς διακοπές παραγωγής της τρέχουσας ηλεκτρικής έκδοσης, εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης.

Διαβάστε Επίσης

Επιπλέον, η Stellantis διαβεβαίωσε ότι η παραγωγή του εμβληματικού Cinquecento θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο και μετά το 2030, τονίζοντας τη δέσμευσή της να διατηρήσει ισχυρή παρουσία στην ιταλική βιομηχανία.

Fiat 500 εργοστάσιο Mirafiori Ιταλία

Παρότι η Fiat δυσκολεύεται να πείσει το κοινό να αγοράσει το αμιγώς ηλεκτρικό 500e, το "Cinquecento” παραμένει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης στην Ευρώπη.

Ο Jean-Philippe Imparato, πρώην CEO της Alfa Romeo και νυν Chief Operating Officer της Stellantis, μίλησε για το μέλλον του μοντέλου σε συνέντευξή του στα ιταλικά μέσα ενημέρωσης.

To Mirafiori στην υπηρεσία του 500

Σε αυτήν, ο Imparato δεσμεύτηκε ότι το εργοστάσιο Mirafiori θα παραμείνει στην υπηρεσία της παραγωγής του Fiat 500, ακόμη και όταν η επόμενη γενιά έρθει στην αγορά το 2032-2033.

Πριν από αυτό, η Stellantis προγραμματίζει την κυκλοφορία μιας ήπια υβριδικής έκδοσης του υπάρχοντος μοντέλου 500, η οποία αναμένεται το Νοέμβριο του 2025. Σύμφωνα με τον COO, όταν η γκάμα του Fiat 500 ολοκληρωθεί με επιλογές EV και mild-hybrid, ο στόχος είναι η παραγωγή να φτάσει ξανά τις 100.000 μονάδες ετησίως.

Fiat 500 εργοστάσιο Mirafiori Ιταλία

Θυμίζουμε πως η Fiat αναγκάστηκε πρόσφατα να διακόψει την παραγωγή του 500e λόγω της μειωμένης ζήτησης που παρατηρείται από το 2020. Η προηγούμενη γενιά του 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρέμεινε στην παραγωγή έως τις αρχές του τρέχοντος έτους, πριν η εταιρεία αποφασίσει να καταστήσει το 500e συμβατό με mild-hybrid τεχνολογία.

Αβεβαιότητα και οικονομική κρίση

Ο Imparato απέδωσε τη μειωμένη ζήτηση για EV, στην οικονομική κρίση και στην ευρύτερη αβεβαιότητα για το μέλλον:

"Η παγκόσμια οικονομική κατάσταση δεν είναι καλή και οι άνθρωποι αναρωτιούνται: ‘Πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητό μου τώρα; Δεν είμαι σίγουρος. Και αν το κάνω, να αγοράσω ηλεκτρικό, υβριδικό ή παραδοσιακό κινητήρα καύσης;’.

Αυτή η αβεβαιότητα, μαζί με την αίσθηση ότι η ατομική κινητικότητα αλλάζει, εξηγεί την τρέχουσα κατάσταση, πέρα από την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζουμε."

Ο Imparato πρόσθεσε: "Η Κίνα θα φτάσει το 90% ηλεκτροκίνησης μέσα σε τρία χρόνια. Πρέπει να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα και τη συνεργασία, να μειώσουμε τα κόστη: τεχνολογία, μπαταρίες, λογισμικό, όλα πρέπει να βελτιστοποιηθούν."

"Η Stellantis ετοιμάζεται να λανσάρει 14 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και υβριδικών, για να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό. Θα τα καταφέρουμε, αλλά είναι δύσκολο, το γνωρίζουμε όλοι. Χρειαζόμαστε ανταγωνιστικότητα και στήριξη."

Η Stellantis αναμένεται να κάνει σημαντικές ανακοινώσεις την επόμενη εβδομάδα σχετικά με τα μελλοντικά σχέδιά της, καθώς προσπαθεί να δημιουργήσει συμμαχίες με προμηθευτές για τη συνέχιση της ηλεκτρικής μετάβασης.

Τέλος, ο Imparato διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόθεση να κλείσουν εργοστάσια στην Ιταλία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Stellantis στις ιταλικές βιομηχανικές της ρίζες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network