Συνήθως, η Manhart βρίσκεται πίσω από βελτιώσεις και μετατροπές μοντέλων της BMW, ή άλλων γερμανικών μοντέλων. Αυτή τη φορά όμως, αποφάσισε να ασχοληθεί με την ένα Toyota και συγκεκριμένα, την GR Supra. Βέβαια κατά μια έννοια, η BMW βρίσκεται και πάλι στο φόντο, καθώς η Supra αποτελεί το αδερφάκι της Ζ4.
Δεδομένου ότι τα δύο μοντέλα μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, η Supra αποτελεί κατά κάποιο τρόπο γνώριμο έδαφος για τους ανθρώπους της Manhart.
Με την ονομασία "GR550”, ο υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος 3.0 λίτρων που αρχικά είχε απόδοση 335 ίππων, έχει αποκτήσει πλέον μεγαλύτερο τούρμπο και υποστηρίζεται από ένα νέο κιτ ψυγείου από αλουμίνιο και εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα.
Η Manhart έχει επίσης παρέμβει την ECU, με αποτέλεσμα η τελική απόδοση να φτάνει τους 545 ίππους και τα 770 Nm ροπής.
Και επειδή κάθε "άγρια” κατασκευή θα πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο soundtrack, μια νέα εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι και τετραπλή απόληξη, φροντίζει να κάνει τη δουλειά όπως πρέπει.
Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά τις παρεμβάσεις της Manhart το αμάξωμα έχει χαμηλώσει, η ανάρτηση έχει αλλάξει, ενώ όπως συνηθίζεται σε παρόμοιες περιπτώσεις, το συνολικό πακέτο περιλαμβάνει μια γενναία δόση από ανθρακονήματα στο αμάξωμα.
Η ευμεγέθης πίσω πτέρυγα που επίσης αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο των περισσότερων μετατροπών δίνει τον τόνο στο πίσω μέρος της Supra, ενώ τα ανασχεδιασμένα καλύμματα των φώτων και οι διακοσμητικές μαύρες λωρίδες βινυλίου ολοκληρώνουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου.