Οι οθόνες των οχημάτων γίνονται όλο και μεγαλύτερες. Δύσκολα θα βρείτε αυτοκίνητο με οθόνη μικρότερη από 8 ίντσες, ακόμη και στα βασικά μοντέλα. Μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι αγοραστές θέλουν περισσότερη ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο και είναι πρόθυμοι να έχουν περισσότερες οθόνες, όπως αναφέρει το Variety.
Μια άλλη έρευνα για την ψυχαγωγία συνδεδεμένων αυτοκινήτων από την DTS δείχνει επίσης ότι οι αγοραστές θέλουν υπηρεσίες ψυχαγωγίας μέσα στο όχημα και οθόνες μπροστά και πίσω για την εκτέλεση αυτών των υπηρεσιών.
Ειδικά οι αγοραστές πολυτελών και υπερπολυτελών αυτοκινήτων θέλουν επίσης περισσότερες οθόνες στα αυτοκίνητά τους. Και ενώ ο ήχος παραμένει δημοφιλής, περισσότεροι άνθρωποι ανέφεραν ότι παρακολουθούν πλέον και βίντεο στα αυτοκίνητα.
Μπορεί το ραδιόφωνο να παραμένει η πιο περιζήτητη εμπειρία ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο, ωστόσο ποσοστό 39% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι παρακολουθούν τώρα βίντεο στο αυτοκίνητό τους – το 2022 το ποσοστό αυτό ήταν στο 31%.
Η έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν κυρίως ταινίες μικρού μήκους από social media όπως το YouTube και το TikTok. Σε μεγαλύτερα ταξίδια ή όταν φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους μοντέλα, παρακολουθούν ταινίες ή σειρές από υπηρεσίες streaming, κάτι που δεν εκπλήσσει.
Ποσοστό 32% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι ο κύριος λόγος για την παρακολούθηση βίντεο στο όχημά τους ήταν για να ψυχαγωγούν τα παιδιά.
Το πιο εκπληκτικό μέρος της έρευνας ήταν τα αποτελέσματα σχετικά με τις περισσότερες οθόνες, όπως εξηγεί το Variety. Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήθελε μια οθόνη στο cockpit ενώ το 58% θα ήθελε και μια οθόνη για τους πίσω επιβάτες.
Τα περισσότερα πολυτελή και υπερπολυτελή οχήματα διαθέτουν ήδη πολλές οθόνες και είναι απορίας άξιο γιατί στην έρευνα δήλωσαν ότι θέλουν και άλλες. Μοντέλα όπως το Maybach S680 διαθέτουν στάνταρ δύο οθόνες ψυχαγωγίας πίσω. Αν οι κατασκευαστές δώσουν βαρύτητα σε αυτές τις έρευνες τότε δεν αποκλείεται τα σύγχρονα αυτοκίνητα να γεμίσουν με οθόνες τα επόμενα χρόνια.