Η VW ετοιμάζει νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα-πότε θα κυκλοφορήσει

Η VW είχε αναβάλει την πλατφόρμα SSP για το τέλος αυτής της δεκαετίας λόγω προβλημάτων λογισμικού όμως φαίνεται πως επισπεύδει την εξέλιξή της κατά δύο χρόνια ένεκα του ανταγωνισμού από την Κίνα.

Volkswagen

Ο όμιλος Volkswagen προετοιμάζει την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων του και ως εκ τούτου επισπεύδει το πρόγραμμα εξέλιξης μιας ανάλογης πλατφόρμας που θα χρησιμοποιούν πολλά από αυτά τα μοντέλα.

Το 2028 θα είναι χρονιά ορόσημο για την εταιρεία με την ημερομηνία να έχει επιβεβαιωθεί από εσωτερικά έγγραφα της VW που έγιναν γνωστά στην εφημερίδα Handelsblatt.

Αναφερόμενος στη νέα πλατφόρμα SSP (Software-defined scalable systems), ο επικεφαλής της VW, Thomas Schaefer δήλωσε σχετικά σε μια πρόσφατη επετειακή εκδήλωση: "Αυτή είναι η νέα μας αρχιτεκτονική, την οποία σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε από το 2028".

Oliver Blume CEO Porsche AG
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Oliver Blume

Είναι γνωστό πως ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Oliver Blume σταμάτησε τα σχέδια για την πλατφόρμα SSP όταν ανέλαβε από τον προκάτοχό του Herbert Diess το 2022, μετά από προβλήματα στην ανάπτυξη λογισμικού που οδήγησαν σε καθυστερήσεις.

Τον περασμένο Μάρτιο, ο Blume ανακοίνωσε ότι η VW θα κυκλοφορήσει τη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της στους δρόμους μέχρι το 2028. Η τελευταία ανακοίνωση έρχεται καθώς οι πωλήσεις EV της VW παρουσιάζουν πτώση που αντανακλάται σε ολόκληρη την αγορά.

Μέχρι τον Μάρτιο, οι πωλήσεις EV της VW έπεσαν κατά 24%, οδηγώντας την αυτοκινητοβιομηχανία να μειώσει τις βάρδιες και να εισαγάγει εργασία βραχείας απασχόλησης στις γερμανικές εγκαταστάσεις στο Emden και στο Zwickau.

VW ID στην γραμμή παραγωγής

Η VW και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες παλεύουν με τον κλιμακούμενο κινεζικό ανταγωνισμό, καθώς οι αντίπαλοι εισάγουν φθηνότερα EV στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη έχουν μειώσει το κόστος και σχεδιάζουν νέες στρατηγικές για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Πλατφόρμα ταχείας φόρτισης SSP

Η αρχιτεκτονική SSP θα βασίζεται στην τελευταία γενιά λογισμικού από τη θυγατρική εταιρεία λογισμικού Cariad του VW Group. Η VW, η Audi και η Porsche θα χρησιμοποιούν διαφορετικές εκδόσεις της αρχιτεκτονικής SSP, η οποία θα επιτρέπει στα οχήματα να φορτίζουν σε περίπου 12 λεπτά και υποστηρίζει την αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 4, ανέφερε η Handelsblatt.

Volkswagen ID. CODE Concept SUV

Το πρώτο όχημα του VW Group που θα επωφεληθεί από την SSP θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW, το μοντέλο Trinity, το οποίο θα κατασκευαστεί στο Zwickau της Σαξονίας.

Το επόμενο Golf

Η 8η γενιά του εμβληματικού Golf θα λανσαριστεί ως ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο στην πλατφόρμα SSP και θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο κεντρικό εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Wolfsburg της Γερμανίας.

Η VW ελπίζει ότι η νέα αρχιτεκτονική θα μειώσει το κόστος ανάπτυξης, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τις πωλήσεις EV. Επί του παρόντος, μια ομάδα προγραμματιστών και στελεχών από την Cariad, την Audi και τη VW εργάζονται πάνω στη νέα αρχιτεκτονική τόσο στη Silicon Valley όσο και στη Γερμανία.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network