Η Lancia HF επιστρέφει και στην νέα εποχή των αυτοκινήτων που κινούνται με ηλεκτρισμό. Πρόσφατα η Lancia σήμανε την μεγάλη επιστροφή της με την νέα Lancia Ypsilon που είναι ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και τώρα ανακοινώθηκε μια ακόμη επαναφορά.
Αυτή του λογοτύπου HF που έχει στολίσει τις χρυσές σελίδες της ιστορίας της φίρμας στους αγώνες ράλι κυρίως και ήταν συνώνυμο με την Lancia Delta Integrale.

Ο CEO της εταρείας, Luca Napolitano, βρήκε ευκαιρία με το λανσάρισμα της ταινίας Race of Glory: Lancia vs Audi που κυκλοφόρησε αυτές τις ημέρες στην Ιταλία και ανακοίνωσε πως η Lancia όχι μόνο αναγεννήθηκε αλλά θα επανέρθει και στις κατηγορίες μοντέλων υψηλών επιδόσεων.

Το ξεκίνημα θα γίνει με μια Lancia Ypsilon απόδοσης 240 ίππων. Η Lancia Ypsilon HF θα μπορέι να επιταχύνει μέχρι τα 100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα και προφανώς (αν και αυτό δεν διευκρινίστηκε) θα διαθέτει και ανάλογη εμφάνιση.

Για την ιταλική φίρμα αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα προς την απόλυτη επιστροφή της στο παγκόσμιο προσκήνιο. Εξάλλου αν και οι αναφορές της Lancia HF ξεκινούν την δεκαετία του 60, η αγωνιστική ομάδα παραμένει η πιο επιτυχημένη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, το οποίο σήμερα γνωρίζουμε ως WRC και αναπόφευκτα ένα σημείο αναφοράς.
Το νέο λογότυπο
Τα χρώματα του επίσημου λογότυπου της Fulvia Coupè του 1966 διατηρήθηκαν, ενώ η κλίση των γραμμάτων στο νέο λογότυπο, προέρχεται από την Lancia Delta της δεκαετίας του 1990 για να εκφράσει την ταχύτητα και τη ριζοσπαστικότητα. Όλα φυσικά έχουν εκσυγχρονιστεί σε λάμψη και απόχρωση και πρωταγωνιστής παραμένει ο μικρός ελέφαντας που συμβόλιζε ανέκαθεν την ασταμάτητη δύναμη και την υπεροχή της αγωνιστικής ομάδας.

Το λογότυπο HF παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1960, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όταν μια ομάδα παθιασμένων ιδιοκτητών Lancia ίδρυσε τη λέσχη "Lancia Hi-Fi" (Hi-Fi σημαίνει High-Fidelity), που προοριζόταν για όσους είχαν αγοράσει τουλάχιστον έξι ολοκαίνουργια αυτοκίνητα Lancia.

Τα αρχικά HF εμφανίστηκαν για πρώτη φορά σε ορισμένα σπορ μοντέλα της Lancia, όπως το Flaminia Pininfarina Coupé, το Flaminia Sport Zagato και το Flavia Coupé. Λίγα χρόνια αργότερα, τον Φεβρουάριο του 1963, μαζί με μερικούς οδηγούς και ιδιοκτήτες Lancia, ο Cesare Fiorio ίδρυσε την HF Lancia Racing Team. Το λογότυπο που επιλέχθηκε για την Racing Team αποτελείται από τα κεφαλαία γράμματα HF, λευκά σε μαύρο φόντο, με τέσσερις κόκκινους ελέφαντες να τρέχουν ως μασκότ και από κάτω την κεφαλαία επιγραφή SQUADRA CORSE, λευκά σε κόκκινο φόντο.
Το θρυλικό Fulvia Coupé HF του '66 ήταν το πρώτο που "φόρεσε" το λογότυπο και έμεινε στην ιστορία για τις αμέτρητες νίκες του σε ράλι, ακολουθούμενο από το ασυναγώνιστο Stratos HF από το 1974 έως το 1978, το Delta Turbo το 1983 και, τέλος, τα Delta 4WD, Delta Integrale και Delta HF Integrale Evolution.

Πολυάριθμες ήταν οι επιτυχίες των αυτοκινήτων Lancia HF από τη γέννηση της αγωνιστικής ομάδας HF Lancia. Το 1972, η Fulvia HF κέρδισε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών ράλι, το οποίο έγινε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από την επόμενη χρονιά- ένα πρωτάθλημα που είδε την ίδια Fulvia HF και το Stratos HF να θριαμβεύουν το 1974 και το Stratos HF τη διετία 1976-1977, με αποκορύφωμα τους έξι συνεχόμενους τίτλους που κέρδισε μεταξύ 1987 και 1992 η εμβληματική τετρακίνητη Delta HF, ένα μοντέλο ικανό να διαπρέψει σε διάφορες εκδόσεις, 4WD, 8v, 16v και Evolution.
Μεταξύ θρύλου και πραγματικότητας, λέγεται ότι ήδη το 1953 ο μικρός ελέφαντας επιλέχθηκε ως γούρι από τον Gianni, γιο του Vincenzo Lancia και διευθύνοντα σύμβουλο της αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1949 έως το 1955.

Το νόημα θα μπορούσε να αποδοθεί στην ιδέα ότι, οι ελέφαντες μόλις ξεκινήσουν να τρέχουν σε έναν αγώνα, είναι ασταμάτητοι. Το σύμβολο του καλπάζοντος παχύδερμου, που αρχικά απεικονίζεται με μπλε και στη συνέχεια με κόκκινο χρώμα, φαίνεται να προέρχεται από την ανατολική μυθολογία, ως σύμβολο καλής τύχης και νίκης, εφόσον απεικονίζεται με τον κορμό τεντωμένο προς τα εμπρός.