Χρειαζόταν η επιστροφή στην κλασική του ημερομηνία, ώστε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να θυμίσει σε ολόκληρο τον κόσμο τους λόγους για τους οποίους θεωρείται ο δυσκολότερος αγώνας στο WRC, όχι μόνο στη σύγχρονη εποχή αλλά παραδοσιακά. Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά το ξεκίνημα με την EKO Athens Super Special Stage, πέρασε στο κυρίως αγωνιστικό σκέλος το οποίο περιλάμβανε καυτές θερμοκρασίες, σκόνη, πέτρες και πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια από οδηγούς, συνοδηγούς αλλά και θεατές.

Το πιο ενδιαφέρον πάντως έπειτα από 120 εξαντλητικά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι πως τα πληρώματα και οι ομάδες τους είναι διατεθειμένα και έχουν το κουράγιο να κάνουν και παιχνίδια μεταξύ τους με τους δύο πρωταγωνιστές να προσπαθούν να παραπλανήσουν ο ένας τον άλλον σχετικά με τις προθέσεις τους.
Πρωταγωνιστές ήταν οι Ott Tanak και Adrien Fourmaux για την Hyundai με τα δύο i20 N Rally 1 και ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally 1. Οι τρεις τους έχουν φτιάξει το πρώτο γκρουπ δυναμικότητας στο οποίο οι ισορροπίες κρέμονται από μια λεπτή κλωστή. O Fourmaux απέχει τρία δευτερόλεπτα από τον Tanak και ο Ogier σχεδόν 14 από τον Γάλλο της Hyundai. Τα πάντα μπορούν να αλλάξουν, όπως άλλωστε άλλαξαν σήμερα σε μια ειδική όταν και τα δύο Hyundai κατάφεραν να προσπεράσουν ταυτόχρονα το Yaris.
O Elfyn Evans με το Yaris που "σκούπιζε" το δρόμο σήμερα ξεκινώντας πρώτο, βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Μια πολύ καλή θέση εκκίνησης για το Σαββατιάτικο σκέλος που μπορεί να του δώσει σημαντικό πλεονέκτημα αν αποφύγει τις κακουχίες της Φθιώτιδας. Πολύ κοντά του πέμπτος ο Gregoire Munster με το ταχύτερο Ford Puma και από εκεί πίσω ξεκινά μια ακόμη μεγάλη μάχη.
Ο Τakamoto Katsuta με Yaris απέχει 51 δευτερόλεπτα από τον Munster και έχει στο κατόπι του τον Kalle Rovanpera αλλά και τον Thierry Neuville που ήταν οι δύο περισσότερο άτυχοι από τους κορυφαίους. Ο Rovanpera δεν έδειξε τον εκνευρισμό του, αλλά ρίσκαρε σημαντικά και δεν του βγήκε, ενώ ο Neuville δεν μπόρεσε να κρύψει τα νεύρα του γιατί ουσιαστικά δεν ρίσκαρε και απλώς αντιμετώπισε κλαταρίσματα σε άσχημα χρονικά σημεία.

Προβάδισμα για τον Oliver Solberg
Στην μάχη του WRC2 ο Oliver Solberg έχει αποκτήσει ενα προβάδισμα μεγαλύτερο των 50 δευτερολέπτων, αλλά με περισσότερα από 200 χιλιόμετρα να απομένουν στον αγώνα, δεν είναι καθόλου προβάδισμα ασφαλείας. Τον ακολουθεί ο Kajetan Kajetanowicz και πολύ κοντά είναι ο Gus Greensmith.

Το ατύχημα του Αμούτζα
Δυστυχώς η πιο άσχημη στιγμή της σημερινής μέρα που είχε πολλά απρόοπτα και αρκετές δύσκολες στιγμές ήταν το ατύχημα των Γιώργου Αμούτζα - Ηλία Παναγιωτούνη με το Skoda Fabia EVO Rally2 και την υποστήριξη της Skoda Ελλάδας. Το πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε από νωρίς με κλαταρίσματα και όταν πια ησύχασαν από αυτά τα προβλήματα ήρθε ένα λάθος που τους έστειλε εκτός αγώνα, με καταστροφές στο αυτοκίνητο που δεν τους επιτρέπουν να συνεχίσουν με Super Rally. Ευτυχώς δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό θέμα υγείας και οι ζημιές παραμένουν υλικές.

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, από μία φορά επαναλαμβανόμενες τις Παύλιανη, Καρούτες και Οινοχώρι και 124 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τα καλύτερα σημεία θέασης μπορείτε να τα βρείτε εδώ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να τα βρείτε εδώ.