Νέο MG3: Πρώτες εικόνες και πληροφορίες του νέου υβριδικού supermini

Ένα νέο supermini έρχεται να προστεθεί στην κατηγορία με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό. Μόλις παρουσιάστηκε το νέο MG3 και είναι ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό.

MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024
MG3 2024

Το νέο MG3 μόλις παρουσιάστηκε και σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την φίρμα καθώς μπαίνει σε μια κατηγορία με μεγάλο ανταγωνισμό. Θέλοντας να προκαλέσει αυτοκίνητα όπως το Renault Clio, το Toyota Yaris και το Opel Corsa, το νέο MG3 έκανε επισήμως το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης 2024.

Το MG3 ενσωματώνει το πρώτο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης της MG, παρόμοιο με την τεχνολογία που συναντάται στο Yaris και το Clio E-Tech. Ονομάζεται "Hybrid+" και ενσωματώνει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των εμπρός τροχών. Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 192 ίππους, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει από μόνος του έως και 250Nm ροπής.

MG3 2024

Το σύστημα Hybrid+ χρησιμοποιεί έναν ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια που είναι υπεύθυνος για την παροχή ενέργειας στην μπαταρία των 1,83 kWh του MG3 ή απευθείας στον πρωτεύοντα ηλεκτροκινητήρα, όταν είναι απαραίτητο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, το οποίο η MG υπογραμμίζει ως πιο ευέλικτο σε σχέση με τα συνήθως χρησιμοποιούμενα κιβώτια CVT στα υβριδικά οχήματα.

Το κύριο πλεονέκτημα του συστήματος κίνησης Hybrid Plus έγκειται στην αποδοτικότητά του. Το νέο MG3 μπορεί να υπερηφανεύεται για επίσημη απόδοση καυσίμου έως και 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, συνοδευόμενη από εκπομπές CO2 100g/km. Αυτό ενισχύεται από τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να λειτουργεί με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για σύντομο χρονικό διάστημα, επιτυγχάνοντας ταχύτητες έως και 80 km/h στην ηλεκτρική λειτουργία. 

MG3 2024

Με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει μόνος του 134 ίππους, ξεπερνώντας την απόδοση του βενζινοκινητήρα, η MG υποστηρίζει ότι αναλαμβάνει σημαντικό μέρος του φόρτου εργασίας, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση, πριν ο βενζινοκινητήρας παρέμβει ή αναλάβει τον έλεγχο.

Οι λειτουργίες οδήγησης του νέου MG3

Tο αυτοκίνητο επιλέγει αυτόνομα από τις πέντε διαθέσιμες λειτουργίες του συστήματος κίνησης, ανάλογα με το αν δίνει προτεραιότητα στην κίνηση με κινητήρα, στην παροχή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα, στη φόρτιση της μπαταρίας ή στην παραμονή σε κατάσταση αδράνειας.

EV - Λειτουργία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο χρόνο επιτρέπει η φόρτιση

Series - Ο κινητήρας λειτουργεί μέσω της γεννήτριας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση

Series and Charge - οδήγηση σε λειτουργία Series, καθώς και συμπλήρωση της μπαταρίας όταν υπάρχει χαμηλό φορτίο

Drive and Charge - Ο κινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ παράλληλα φορτίζει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας

Parallel  - Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν από τη γνωστή τριάδα προγραμμάτων οδήγησης Eco, Standard και Sport.

Tο νέο MG3 παρουσιάζει εντυπωσιακές μετρήσεις επιδόσεων για ένα υβριδικό supermini. Η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε οκτώ δευτερόλεπτα. 

MG3 2024

Όσον αφορά τη σχεδίαση, το μπροστινό μέρος του MG3 χαρακτηρίζεται από μια εκτεταμένη μάσκα, η οποία συνοδεύεται από ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και ένα splitter από "ανθρακονήματα". Αντίθετα, το πίσω μέρος είναι πιο απλό.

Διάσπαρτα σε όλη την έκταση υπάρχουν σχεδιαστικά στοιχεία που μοιράζονται με το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 hatchback και το σπορ MG Cyberster. Παρόμοια με αυτά τα μοντέλα, το νέο MG3 διαθέτει πίσω φώτα LED, χαρακτηριστικές γραμμές στο καπό και ένα εμφανές χρωμιωμένο σήμα MG στο αιχμηρό ρύγχος.

MG3 2024

Το εσωτερικό του MG3 έχει διπλές αιωρούμενες οθόνες που βλέπουμε στο MG4. Κάθε μοντέλο περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών, που συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών τοποθετημένη στο ταμπλό. Η MG δίνει έμφαση στη βελτίωση των γραφικών και της απόκρισης για το σύστημα infotainment iSmart του MG3.

MG3 2024

Η σειρά διακοπτών piano black στο ταμπλό παρέχει ορισμένα χειριστήρια για τον κλιματισμό και το infotainment ενώ υπάρχουν περισσότερα κουμπιά και χειριστήρια στο ελαφρώς τετράγωνο τιμόνι (επίσης από το MG4). Το MG3 χρησιμοποιεί τον γνωστό περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων της μάρκας στην κεντρική κονσόλα, αλλά μοναδικές πινελιές όπως το καρό μοτίβο στο ταμπλό, η καπιτονέ ταπετσαρία των καθισμάτων και οι έντονες πορτοκαλί ραφές αντίθεσης κάνουν αυτό το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από τα αδέρφια του.

Το νέο MG3 είναι ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από τον προκάτοχό του, κάτι που, σύμφωνα με την MG, απελευθέρωσε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και αύξησε τον χώρο αποσκευών από 285 σε 293 λίτρα.

MG3 2024

Το MG3 θα έχει πλούσιο εξοπλισμό καθώς και τα βασικά μοντέλα θα διαθέτουν τις διπλές οθόνες, συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, δορυφορική πλοήγηση, κλιματισμό, τέσσερις θύρες φόρτισης USB, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα οπισθοπορείας. Πολλά και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ανάλογα με την έκδοση), όπως προσαρμοζόμενο cruise control, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network