
Για τις θερμαινόμενες ζώνες σε έχουμε ενημερώσει ξανά στο παρελθόν γιατί αυτή η ευρεσιτεχνία που κατέθεσε τώρα η General Motors δεν είναι νέα ιδέα. Η ZF πριν από μερικούς μήνες, δήλωσε πως ασχολούταν με το θέμα για να συνδράμει στη βελτίωση της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όμως η GM καταχωρεί τώρα κάτι με το οποίο μπορεί εύκολα να εφοδιάσει μια Cadillac Celestiq.

Στην αίτηση της General Motors για την συγκεκριμένη πατέντα αναφέρεται ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και θερμαντικά στοιχεία, αλλά η εταιρεία έχει μια πολύ πιο απλή και κομψή λύση. Η GM θέλει να χρησιμοποιήσει το υπάρχον σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου για να δημιουργήσει αυτό που αποκαλεί επιθυμητό σύστημα θερμικής άνεσης των επιβατών.

Το θερμική άνεση των επιβατών δεν σημαίνει κάτι περισσότερο από το να κάθεσαι στο αυτοκίνητο και να μη λιώνεις από τη ζέστη ή το χειμώνα να παγώνεις από το κρύο.
Στην GM αναφέρουν πως τα αυτοκίνητα λειτουργούν σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από τους -17 βαθμούς Κελσίου μέχρι τους 37 βαθμούς Κελσίου. Αυτό από μόνο του κάνει σημαντική την διαχείριση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό.

Η ολοκληρωμένη θερμική λύση της GM θα αποτελείται από ένα σύστημα ελέγχου του κλίματος όπως το γνωρίζουμε και ζώνες ασφαλείας με ένα ειδικό κάλυμμα με πόρους το οποίο θα συνδέεται με τον κλιματισμό. Για να επιτευχθεί το πλήρες αποτέλεσμα, η GM αναφέρει επίσης ότι περιλαμβάνει θερμαινόμενα/ αεριζόμενα καθίσματα.

Για πρώτη φορά και αεριζόμενες
Όποια θερμοκρασία επιλέξει ο επιβάτης θα τροφοδοτείται στο κάλυμμα της ζώνης μέσω του συστήματος κλιματισμού. Έτσι, όχι μόνο θα διατηρεί το εσωτερικό σε μια καθορισμένη θερμοκρασία, αλλά ο επιβάτης θα έχει μια ζεστή ή παγωμένη ζώνη ασφαλείας σε άμεση επαφή με το σώμα του.

Για την General Motors το κάλυμμα αυτό είναι η λύση στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν σε προηγούμενες ευρεσιτεχνίες, όπως αυτή με το υγρό που κατέθεσε η Tesla πρόσφατα. Αυτές οι ζώνες θα θέρμαιναν μόνο τα μέρη του στήθους και της κοιλίας που καλύπτονταν από τη ζώνη.
Ο θερμαινόμενος αέρας από το κάλυμμα όμως θα καλύψει μια μεγαλύτερη περιοχή του σώματος. Αυτές οι προηγούμενες πατέντες περιορίζονταν μόνο στη θέρμανση, ενώ το σύστημα της GM μπορεί εξίσου εύκολα να τροφοδοτήσει το σώμα με ψυχρό αέρα.