Το νέο supercar της Alfa Romeo, η 33 Stradale, είναι αυτοκίνητο δύο σε ένα. Κυριολεκτικά. Το εντυπωσιακό και εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο (μιας και θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίτυπα), είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε δύο εκδοχές συστήματος κίνησης. Διαθέσιμο τρόπος του λέγειν βέβαια, καθώς και τα 33 κομμάτια είχαν ήδη βρει ιδιοκτήτη πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στις 30 Αυγούστου.
Έτσι λοιπόν, όσοι πρόλαβαν να παραγγείλουν μια 33 Stradale, μπορούν να την επιλέξουν είτε με θερμικό κινητήρα, έναν V6 3.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό. Σε δηλώσεις του, ο Larry Dominique, ανώτερο στέλεχος της ιταλικής εταιρείας στις ΗΠΑ, μίλησε για την επιλογή της Alfa Romeo να δημιουργήσει ένα μοντέλο που τιμά το παρελθόν της μάρκας, ενώ παράλληλα στρώνει το δρόμο για το μέλλον της.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που η Alfa Romeo επέλεξε να προσφέρει δύο συστήματα κίνησης στο νέο της μοντέλο. Είναι μια ευκαιρία να αναδειχτεί το γεγονός ότι μπορεί να κατασκευαστεί μια καθαρόαιμη Alfa Romeo πρώτα και κύρια, ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης.
Το DNA της Alfa πάνω από το σύστημα κίνησης
"Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε το DNA της Alfa, την εμπειρία της Alfa, ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης. Τι σημαίνει αυτό; Για εμάς, είναι ξεκάθαρα ιταλική και είναι σπορ. Εφόσον το όχημα εκπέμπει ότι είναι πρώτα μια Alfa Romeo, το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι κατά κάποιο τρόπο δευτερεύον", υπογράμμισε ο Dominique.
Όσο για τους 33 αγοραστές, ο Dominique ανέφερε πως η συντριπτική πλειοψηφία επέλεξε τον V6 αντί για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Δεν έδωσε συγκεκριμένα νούμερα, αλλά είπε ότι έχουν "μόνο μερικά" EV στα σκαριά. Αποκάλυψε επίσης ότι η προγραμματισμένη έναρξη της παραγωγής της 33 Stradale είναι η 24η Ιουνίου 2024, που συμπίπτει με την 114η επέτειο της Alfa Romeo.
Υπάρχει χρόνος αν αλλάξουν γνώμη
Αυτό σημαίνει πως υπάρχει ακόμα χρόνος για τους πελάτες να αλλάξουν γνώμη για το αν θέλουν το τελευταίο supercar Alfa με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό. Σε κάθε περίπτωση, όσοι επιλέξουν την ηλεκτρική version θα αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο με ισχύ πάνω από 750 ίππους, ενώ όσοι επιλέξουν θερμικό κινητήρα, θα έχουν κάτω από το δεξί πεντάλ πάνω από 620 ίππους, που θα μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων της ZF.
Τέλος, ανεξαρτήτως του συστήματος κίνησης, η επιτάχυνση 0-100 km/h της 33 Stradale θα διαρκεί λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα θα ξεπερνά τα 320 km/h.