Το Avenger έρχεται να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, σεβόμενο όμως απόλυτα το μοναδικό χαρακτήρα που διαχρονικά διακρίνει τα μοντέλα της Jeep. Οι σχεδιαστές του Avenger το εφοδίασαν με μια σειρά χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να κινείται με ιδιαίτερη άνεση σε δρόμους με κακής ποιότητας οδόστρωμα.
Οι εξαιρετικά μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 20 εκατοστά, επιτρέπουν στο Avenger να έχει γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο) που συναντά κανείς μόνο σε εξαιρετικά ικανά εκτός δρόμου οχήματα. Η ροπή όμως του Avenger στην περιπέτεια δεν σταματά εκεί, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Jeep εφοδιάζει ένα προσθιοκίνητο μοντέλο της με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Το πρώτο, ανάλογα με τις συνθήκες (π.χ. λάσπη, άμμος, χιόνι, κτλ.) ρυθμίζει κατάλληλα τη μετάδοση της ισχύος στους τροχούς με στόχο τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Το Hill Descent Control από την άλλη πλευρά εξασφαλίζει ότι το Avenger θα κατέβει και τις πιο απότομες κατηφόρες με απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια, ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος και την εμπειρία του οδηγού.
Για την πιστοποίηση των παραπάνω, η Jeep, κάλεσε στους Δολομίτες τον 34χρονο Nicolas Simoes. Με τη ζωή του να μοιράζεται ανάμεσα σε φωτογραφήσεις, στη σχεδίαση και κατασκευή κοσμημάτων και κυρίως στα ταξίδια σε όλο τον κόσμο, ο Simoes λατρεύει την περιπέτεια και την ελευθερία κίνησης σε κάθε διαδρομή. Η πρόκληση για το Avenger, ήταν να ανταποκριθεί στις προσδοκίες αυτού του λάτρη των εξορμήσεων και όπως φαίνεται και στο σχετικό video, τα κατάφερε μια χαρά.