Αποκάλυψη για την Tesla από μεγιστάνα της αυτόνομης οδήγησης

Δεν έχει σταματήσει να μιλάει ο επικεφαλής της Luminar Austin Russell μετά την παρουσίαση του Volvo EX90 -και του αισθητήρα Lidar που δημιούργησε η εταιρεία του- και τώρα λέει για την Tesla

Austin Russell CEO Luminar

Ο ιδρυτής της εταιρείας αυτόνομης οδήγησης Luminar Austin Russell (κεντρική φωτό) -η οποία προμηθεύει τον αισθητήρα lidar στο νέο Volvo EX90- εκτιμά ότι η τεχνολογία της πλήρους αυτόνομης οδήγησης που προωθείται από την Tesla και τον CEO της Elon Musk δεν είναι ό,τι πρέπει.

Μόνο με κάμερες δεν γίνεται δουλειά (στην αυτόνομη οδήγηση)

Το σύστημα Autopilot της Tesla λειτουργεί χρησιμοποιώντας μια σειρά από κάμερες που είναι τοποθετημένες γύρω από τα οχήματά της για την παρακολούθηση του περιβάλλοντος και ο Musk δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι θα "σοκαριστεί" αν η τεχνολογία δεν είναι "ασφαλέστερη από έναν άνθρωπο" μέχρι το τέλος του 2022.

Tesla σε λειτουργία FSD πλήρους αυτόνομης οδήγησης

Ωστόσο, οι ειδικοί του κλάδου είναι τουλάχιστον επιφυλακτικοί και, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Luminar Austin Russell, η Tesla είναι μία από τις επιχειρήσεις που "υπόσχονται υπερβολικά πολλά" για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

"Δεν είναι πλήρης αυτόνομη οδήγηση το Autopilot της Tesla"

"Ακούστε, o Musk έχει δημιουργήσει μια σπουδαία εταιρεία αυτοκινήτων, μια σπουδαία εταιρεία EV", εξήγησε. "Το πρόβλημα είναι ότι προσπαθεί να εξαργυρώσει αυτή την αξιοπιστία σε πράγματα που δεν έχουν κανένα νόημα -καθόλου- όταν πρόκειται για την προοπτική της υποβοηθούμενης, αυτόνομης οδήγησης.

Το θεμελιώδες σύστημα που έχει κατασκευάσει είναι μια χαρά, λειτουργεί ως σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης. Το κατασκεύασαν για να αντικαταστήσουν την MobilEye, η οποία ήταν η προηγούμενη εταιρεία με την οποία συνεργάζονταν. Το οποίο και έκαναν, με επιτυχία.

Το μόνο πρόβλημα που είχα είναι ότι το αποκαλούν 'Πλήρης αυτόνομη οδήγηση', κάτι που αναμφισβήτητα, απολύτως δεν είναι, και δεν έχει καμία σαφή ή έστω και ελάχιστα αξιόπιστη πορεία για να μπορέσει να φτάσει εκεί".

Βαριές κουβέντες. Θυμηθείτε ότι το επιχείρημα του Russell -το οποίο επανέλαβε μιλώντας στο TopGear στη Στοκχόλμη την περασμένη εβδομάδα- είναι ότι το lidar είναι απαραίτητο στοιχείο για ένα πραγματικά αυτόνομο αυτοκίνητο και ότι οι κάμερες από μόνες τους δεν μπορούν να ανιχνεύσουν αξιόπιστα τα εμπόδια και τους κινδύνους στο δρόμο.

Volvo EX90 Lidar
Volvo EX90 Lidar

"Δεν πρόκειται καν μόνο για την αυτονομία με την παραδοσιακή έννοια, αλλά και για την ασφάλεια", πρόσθεσε ο Russell. "Όλα επιστρέφουν σε αυτό. Και εκεί βρίσκεται η πραγματική αξία για τον καταναλωτή, δεν έχει να κάνει μόνο με το νέο σέξι χαρακτηριστικό που θα ονομάσετε αυθαίρετα, αλλά με το να σώζετε ζωές".

Best of Network