Η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τη διαφήμισή της στο Twitter μετά την εξαγορά της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης από τον επικεφαλής της Tesla Elon Musk. Η GM δήλωσε στο CNBC ότι σταματά τη διαφήμιση στο Twitter μέχρι να καθοριστεί η νέα κατεύθυνση του τεχνολογικού γίγαντα.
Η ανακοίνωση της General Motors
"Συνεργαζόμαστε με το Twitter για να κατανοήσουμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία του. Όπως είναι η συνήθης πορεία των επιχειρήσεων με μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα μέσων ενημέρωσης, έχουμε προσωρινά διακόψει την πληρωμένη διαφήμισή μας", έγραψε η GM σε μια δήλωση.
Η εταιρεία ανέφερε ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το Twitter κυρίως για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες της, παρά την παύση των διαφημίσεων.
Αλλάζει το Twitter με ιδιοκτήτη τον Elon Musk
Ο Elon Musk απέκτησε επίσημα το Twitter πριν λίγες μέρες, μετά από μήνες διαπραγματεύσεων για το αν ο πολυεκατομμυριούχος θα προχωρούσε στην υλοποίηση της συμφωνίας για την αγορά της εταιρείας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla και της SpaceX είναι ένας αυτοαποκαλούμενος "απολυταρχικός της ελευθερίας του λόγου", ο οποίος έχει δηλώσει ότι σκοπεύει να χαλαρώσει τη συγκράτηση του περιεχομένου στο Twitter. Οι επικριτές έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου ότι υπό την ηγεσία του η παραπληροφόρηση και η ρητορική μίσους μπορεί να επιτραπεί να διαδοθούν ευρύτερα στην πλατφόρμα.
Ο Elon Musk προσπάθησε να καθησυχάσει αυτές τις ανησυχίες, λέγοντας σε ένα μήνυμα προς τους διαφημιστές αυτή την εβδομάδα ότι το Twitter "δεν μπορεί να γίνει ένα κολαστήριο ελεύθερης πρόσβασης, όπου μπορεί να ειπωθεί οτιδήποτε χωρίς συνέπειες!" και γράφοντας στο Twitter ότι η εταιρεία θα σχηματίσει ένα συμβούλιο ελέγχου περιεχομένου με "ευρέως διαφορετικές απόψεις", το οποίο θα συγκαλείται πριν από τη λήψη σημαντικών αποφάσεων για το περιεχόμενο.
Μια μέρα μετά την εξαγορά, ο Musk έγραψε ότι "δεν έχουμε κάνει ακόμη καμία αλλαγή στις πολιτικές του Twitter για τη συγκράτηση του περιεχομένου".
Η GM ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που επέλεξαν να επενδύσουν στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων για να αμφισβητήσουν την Tesla στην αγορά των ΗΠΑ.
Δεν νιώθει μόνο η GΜ κάπως άβολα με το νέο καθεστώς στο Twitter
Εκπρόσωπος της Ford Motor δήλωσε στο CNBC ότι δεν έχει διαφημιστεί πρόσφατα στο Twitter, μεταξύ άλλων και πριν από την αγορά της εταιρείας από τον Musk. "Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία", δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Ιδιαίτερη ήταν η αντίδραση της Citroen. Η γαλλική φίρμα έκανε το παρακάτω post, μετά την ανακοίνωση για την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk.
Hello to the social media platform owned by one of our competitors
— Citroën (@Citroen) October 28, 2022
Η Citroen γράφει συγκεκριμένα: "Χαιρετίσματα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει σε έναν εκ των ανταγωνιστών μας".
Να θυμίσουμε ότι ο Henrik Fisker, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Fisker, αντέδρασε γρήγορα στην αρχική συμφωνία του Musk για την εξαγορά του Twitter ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων νωρίτερα φέτος, διαγράφοντας τον λογαριασμό του στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης λίγο μετά την αποδοχή της προσφοράς του Musk από το διοικητικό συμβούλιο. Η εταιρεία συνεχίζει να χρησιμοποιεί το Twitter, αν και όχι για διαφημιστικούς σκοπούς.
Με πληροφορίες από CNN και TheHill