H Lamborghini αποκάλυψε την τελευταία έκδοση του πιο επιτυχημένου και πρακτικού αυτοκινήτου της. Με αυτό εννοούμε ότι η Lamborghini αποκάλυψε ένα πραγματικά γρήγορο, πραγματικά ισχυρό SUV. Πρόκειται για τη Lamborghini Urus S: ο διάδοχος ενός αυτοκινήτου που καταρρίπτει χρόνο με το χρόνο τα ρεκόρ πωλήσεων της Sant'Agata.

Η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την Urus S
Αυτή είναι η νέα "entry-level" Urus, και γι' αυτό η εκδοχή του 2022 φέρνει μαζί της ένα σωρό αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας μάλλον διαβολικής: μια αύξηση της ισχύος αυτού του 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα στα 666 CV. Η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει αυτή την ισχύ.

Αυτό σημαίνει 657 σε ίππους -άρα στην Ελένη Λουκά ανακοινώνουμε HP- που αντιστοιχούν στην απόδοση (και τη ροπή των 850 Nm) της κορυφαίας Urus Performante. Είναι επίσης ταχύτερη στα 0-100 km/h, αλλά την συγκρατούν, για να μην ποδοπατήσει τις οπλές της μεγάλης αδελφής της. Έτσι, το σπριντ αναφοράς για το νέο εισαγωγικό Urus S πέφτει από τα 3,6 δευτερόλεπτα στα... 3,5 δευτερόλεπτα. Αν μπορείς να παρατηρήσεις μια τόσο απειροελάχιστη διαφορά, ίσως θα πρέπει να σκεφτείς μια καριέρα ως νευρόχειρουργός.

OK, αλλά τι νόημα έχει η Performante πλέον; Δεν ξέρουμε
Πράγματι, είναι δύο δέκατα πιο αργή από μια Performante, αλλά εξακολουθεί να είναι σε θέση να πηγαίνει από 0-200 km/h σε 12,5s και να φτάνει μέχρι τα 305 km/h και ναι, αυτό εξακολουθεί να είναι πολύ γρήγορο. Γρήγορη και στα φρένα, μας διαβεβαιώνουν, με τη δοκιμή 100-0 km/h να ολοκληρώνεται σε 33,7 μέτρα.

Η Lamborghini έχει εργαστεί για τη βελτίωση του θορύβου χάρη σε ένα επαναρυθμισμένο σύστημα εξάτμισης, υπάρχει η γνωστή σειρά λειτουργιών, όπως Strada, Sport, Corsa και Ego (μαζί με τα εκτός δρόμου πράγματα που δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ επειδή είναι ένα SUV, σωστά;). Η βαθμονόμηση του συστήματος κίνησης λέγεται ότι αντικατοπτρίζει επίσης την Performante και αναμφίβολα αρχίζει να δημιουργείται ένα ερώτημα.

Οπτικά υπάρχουν σταδιακές μικροαλλαγές και όχι μια συνολική ανανέωση. Υπάρχει ένας νέος μπροστινός προφυλακτήρας και ματ μαύρη ποδιά, ένας νέος πίσω προφυλακτήρας και μια "σημαντική" αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων χρωμάτων, των επενδύσεων και των πακέτων τροχών. Πράγματα όπως μπρούτζινες και "διαμανταρισμένες" ζάντες 23 ιντσών. Ή ορατά ανθρακονήματα για την οροφή. Δερμάτινες επιλογές με αντίθεση. Τέτοια πράγματα.

"Η Urus έχει αποδείξει την ελκυστικότητά της για όσους αναζητούν τον αποφασιστικό συνδυασμό του πιο σπορ SUV και μιας Lamborghini για καθημερινή οδήγηση", εξηγεί το αφεντικό της Lamborghini, Stephan Winkelmann. "Η Urus S ταιριάζει απόλυτα δίπλα στη νέα Urus Performante".

Και τα δύο αυτοκίνητα προσθέτουν ιδανικά στα σύνολα των πωλήσεων της Lamborghini -η Urus έχει ξεπεράσει τις 20.000 πωλήσεις. Καθόλου άσχημα.