
Η Ferrari δεν σκοπεύει να ακολουθήσει την Lamborghini και την Porsche, οι οποίες διπλασίασαν γρήγορα τις παγκόσμιες πωλήσεις τους μετά το ντεμπούτο των πρώτων τους SUV. "H Ferrari Purosangue δεν θα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 20% των πωλήσεων της εταιρείας, κατά μέσο όρο", δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ferrari, Enrico Galliera, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία supercar αποκάλυψε τα σχέδιά της για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
"Πρόβλημα" η μεγάλη ζήτηση για την Ferrari Purosangue
Όταν ρωτήθηκε πόσες παραγγελίες έχει ήδη λάβει η Ferrari για την Purosangue, ο Galliera απάντησε είπε: "Η ζήτηση θα είναι ένα πρόβλημα για την εταιρεία, αν και θετικό".
Μετά την επίδειξη του SUV την Τετάρτη σε ιδιοκτήτες Ferrari στο Maranello, ο Galliera είπε ότι "η αντίδραση ήταν συγκλονιστική" και πρόσθεσε ότι οι περισσότεροι από αυτούς τους πιστούς της Ferrari "θέλουν να το αγοράσουν", με αποτέλεσμα να υπάρχουν ήδη πολλές παραγγελίες.
Η Ferrari έχει ιστορικό εξαντλήσεων των μοντέλων της, ακόμη και πριν από την επίσημη παρουσίασή τους, δελεάζοντας τους πελάτες της να προσθέσουν τα τελευταία μοντέλα της εταιρείας στις συλλογές τους. H Ferrari Purosangue θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο και οι αποστολές αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.
Η Ferrari Purosangue και οι "άλλοι"
Οι αναλυτές αναρωτιούνται πόσο όγκο θα προσθέσει η Purosangue στις συνολικές πωλήσεις της Ferrari. Η εταιρεία πούλησε 11.155 αυτοκίνητα το 2021, από 9.119 το 2020. Η Ferrari ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι το νέο μοντέλο δεν θα έχει αντίκτυπο παρόμοιο με αυτόν της Urus για τη Lamborghini ή της Cayenne για την Porsche.
"Δεν θέλουμε να διπλασιάσουμε τους όγκους μας", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna.
Συγκριτικά, η Porsche πούλησε 54.234 αυτοκίνητα το 2001, τη χρονιά που προηγήθηκε του λανσαρίσματος της Cayenne. Μέχρι το 2005 ο όγκος της γερμανικής μάρκας ήταν 96.794. Πέρυσι η Porsche πούλησε το ρεκόρ των 301.915 αυτοκινήτων, με την Cayenne και το μικρό αδελφάκι της, την Macan, να αντιπροσωπεύουν μαζί το 57% αυτού του συνόλου.

Η Lamborghini δήλωσε αυτό το μήνα ότι το Urus έγινε το best-seller όλων των εποχών, κάνοντας το στο συντομότερο χρονικό διάστημα στην ιστορία της εταιρείας. Από το ντεμπούτο της στην αγορά το 2018, έχουν κατασκευαστεί 20.000 μονάδες της Urus. Πέρυσι, η Urus αντιπροσώπευε το 60% του ετήσιου ρεκόρ πωλήσεων της Lamborghini που έφτασε τις 8.405.

Η Ferrari έχει κάνει ήδη γωστό ότι η Purosangue θα διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα V12 ενώ ο Vigna τόνισε ότι "οι πελάτες που το δοκίμασαν συμφώνησαν ότι είναι πραγματικά ένα σπορ αυτοκίνητο".
Με πληροφορίες από Automotive News