Αμιγώς ηλεκτρική Ferrari το 2025 - έρχονται 15 νέα μοντέλα

Γεμάτη ειδήσεις ήταν η μέρα για τους επενδυτές της Ferrari που έμαθαν και ότι η φίρμα ετοιμάζει 15 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα 4 χρόνια

Ferrari F8 Spider

Ήταν μια μέρα γεμάτη ειδήσεις για την ιταλική φίρμα supercars. Η Ferrari δήλωσε στους επενδυτές της ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα θα αποτελούν το 80% των πωλήσεων μέχρι το 2030 και υποσχέθηκε να παράγει "ακόμη πιο μοναδικά" αυτοκίνητα καθώς θα κάνει την ακριβή μετάβαση σε μοντέλα μηδενικών εκπομπών -ενώ ανακοίνωσε και αμιγώς ηλεκτρική Ferrari για το 2025. Το πού θα πάει η αγορά ήταν το ξεκάθαρο επιχείρημα προς τους επενδυτές που θα εξηγούσε το πλάνο της Ferrari για τα επόμενα χρόνια.

Αμιγώς ηλεκτρική Ferrari το 2025, 15 νέα μοντέλα και ηλεκτροκινητήρες

"Πιστεύουμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ηλεκτρικό κινητήρα για να ενισχύσουμε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων μας", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna την Πέμπτη στην ημέρα των επενδυτών της Ferrari, καθώς παρουσίασε το πολυαναμενόμενο νέο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας.

Benedetto Vigna CEO Ferrari
Ο CEO της Ferrari Benedetto Vigna

Ο Vigna επιβεβαίωσε τα σχέδια της φίρμας να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025, ενώ δήλωσε ότι η Ferrari θα λανσάρει 15 νέα μοντέλα από το 2023 έως το 2026.

"Ό,τι κάνουμε θα επικεντρώνεται πάντα στο να είναι ξεχωριστά Ferrari", δήλωσε ο πρόεδρος John Elkann στην εναρκτήρια ομιλία του. "Το σύνολο των ευκαιριών της ηλεκτροκίνησης και των ηλεκτρονικών θα μας επιτρέψει να κατασκευάσουμε ακόμη πιο μοναδικά αυτοκίνητα".

Ferrari models

Η Ferrari αναμένει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποτελούν το 5% των πωλήσεων το 2025 και το 40% το 2030, δήλωσε ο Vigna. Τα υβριδικά μοντέλα θα πρέπει να αυξηθούν στο 55% των πωλήσεων το 2025 από 20% το 2021, πριν πέσουν στο 40% το 2030.

Νέα γραμμή συναρμολόγησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο Vigna δήλωσε ότι η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες και μονάδες μπαταριών για τα ηλεκτρικά μοντέλα της σε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Maranello της Ιταλίας, ενώ θα αναθέσει σε συνεργάτες τα μη βασικά εξαρτήματα.

Αντιμέτωποι με τις διαφαινόμενες απαγορεύσεις των οχημάτων με θερμικούς κινητήρες στην Ευρώπη και την Κίνα, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεσμευτεί να δαπανήσουν περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025 για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.

Super αυτοκίνητα και super οικονομία

Η Ferrari δήλωσε ότι αναμένει να επενδύσει 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2026, το μεγαλύτερο μέρος από αυτά για την ανάπτυξη προϊόντων, ενώ θα επιτύχει βασικά κέρδη από 2,5 δισεκατομμύρια έως 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το ίδιο έτος. Η εταιρεία αναμένει σωρευτικές ελεύθερες ταμειακές ροές 4,6 δισ. έως 4,9 δισ. ευρώ από το 2022 έως το 2026.

Όπως και άλλοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, η πρόκληση της Ferrari είναι τα τεράστια ποσά που απαιτούνται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων που μπορούν να φτάσουν τις υψηλές επιδόσεις των προγόνων τους, με τους θερμικούς κινητήρες και τα ορυκτά καύσιμα.

Άλλωστε η Ferrari πωλεί μια συναισθηματική εμπειρία σε πλούσιους πελάτες που επικεντρώνεται γύρω από το βρυχηθμό ενός ισχυρού -θερμικού- κινητήρα. Είναι ξεκάθαρο ότι τόσο στους πελάτες όσο και στους επενδυτές αρέσει αυτό που κάνει σήμερα η Ferrari, με μια μεγάλη λίστα αναμονής παραγγελιών για αυτοκίνητα που ξεκινούν από 200.000 ευρώ.

Με πληροφορίες από Automotive News

Best of Network