Περίοπτη θέση μέσα στο περίπτερο της Audi στην έκθεση της Σαγκάης έχει το νέο μονοθέσιο της εταιρείας με το οποίο θα μπει για πρώτη φορά στην ιστορία της στο πρωτάθλημα της Formula 1, το 2026. Η γερμανική φίρμα παρουσίασε στο κοινό της Κίνας το μονοθέσιο της και ανακοίνωσε πως ήδη δοκιμάζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, ενώ έχει αρχίσει να "χτίζει" και την ομάδα που θα δεχτεί την τεχνογνωσία από την συνεργασία με την Sauber.

Δοκιμή σε πάγκο το 2023
Η πρώτη πλήρως υβριδική μονάδα κινητήρα, που αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον ηλεκτροκινητήρα, τη μπαταρία και την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει σε δοκιμές σε πάγκο πριν από το τέλος του 2023 και θα αποτελέσει τη βάση για το μελλοντικό αγωνιστικό μονοθέσιο, όπως δήλωσε ο Markus Duesmann, πρόεδρος του Συμβουλίου της Audi. Επιπλέον, ο προσομοιωτής εξέλιξης στο Neuburg θα αναβαθμιστεί στα πρότυπα της Formula 1 και θα προωθήσει περαιτέρω την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Audi.

"Χτίζεται" η ομάδα
Εν τω μεταξύ, η δημιουργία της ομάδας στις εγκαταστάσεις στο Neuburg, υπό την ομπρέλα της νεοιδρυθείσας Audi Formula Racing GmbH βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Περισσότεροι από 260 τεχνικοί έχουν ήδη ενταχθεί στην ομάδα.

Ο πυρήνας της ανάπτυξης αποτελείται από έμπειρους τεχνικούς και υπαλλήλους της Audi Sport και της Audi με πολυετή τεχνογνωσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε αυτούς προστίθενται ειδικοί με εμπειρία στη Formula 1, οι οποίοι προέρχονται από εξωτερικούς συνεργάτες και θα ενισχύσουν στοχευμένα την ομάδα. Μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η πρόσληψη προσωπικού και η ομάδα θα αποτελείται από περισσότερους από 300 υπαλλήλους.

Τόσο ο Duesmann, όσο και ο Oliver Hoffman, ο επικεφαλής της εξέλιξης της Audi και ένας από τους πρωτεργάτες της εισόδου της Audi στην Formula 1, τόνισαν την ενεργειακή και περιβαλλοντική ουδετερότητα των εγκαταστάσεων στο Neuburg, αλλά και οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας γύρω από το σπορ, έχει η εταιρεία.
Διαβάστε ακόμα:
- Αυτό είναι το Volkswagen ID.7: το νέο ηλεκτρικό sedan για να ξεχάσουμε το Passat;
- Nέα Porsche Cayenne με V6 plug-in hybrid και V8 biturbo
- Η αλήθεια πίσω από την πραγματική ισχύ υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων
- Νέα πατέντα της Honda για μια τελείως διαφορετική εξάτμιση