Η εντυπωσιακή Porsche 911 GT1 με το πλάι στα χιόνια

Χορό στο χιόνι του Aspen προσέφερε η εντυπωσιακή Porsche 911 GT1 που βρέθηκε στα χέρια του Stephane Ortelli στην χειμερινή εκδήλωση της Porsche.

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Ένας θρύλος των αγώνων αντοχής της δεκαετίας του 1990, όπως αυτή η Porsche 911 GT1-98, δεν θα αισθανόταν άνετα, ας πούμε, σε μια χωμάτινη πίστα όπως στο Circuit de la Sarthe του Le Mans ή στο Sebring

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Φυσικά, δεν ταιριάζει σε αγώνες στον πάγο, αν και αυτό δεν εμπόδισε την Porsche να κάνει κάτι που δεν επιτρέπει καν το Gran Turismo και να τοποθετήσει χειμερινά ελαστικά στον νικητή του Le Mans του 1998 για να τον στείλει το χιόνι του Aspen. 

Γιατί; Γιατί όχι; Η Porsche λοιπόν παρευρέθηκε στον διεθνή αγώνα πάγου F.A.T. στο Κολοράντο το περασμένο Σαββατοκύριακο και έφερε μαζί της την εκπληκτική της Mobil 1 από το μουσείο της στο Zuffenhausen για τις εορταστικές εκδηλώσεις. Έβαλε επίσης στο αυτοκίνητο τον Stéphane Ortelli, ο οποίος ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που οδήγησαν την GT1 στα βιβλία της ιστορίας πριν από 26 χρόνια. 

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Οι μηχανικοί της Porsche ανύψωσαν την ανάρτηση του αυτοκινήτου, κάτι που ήταν εν μέρει απαραίτητο για να τοποθετηθούν τα πιο ογκώδη ελαστικά που απαιτούνται για το χειμώνα. Επίσης, μετέφεραν το σύστημα προθέρμανσης από μια 919 Hybrid, επειδή η 911 GT1 δεν διέθετε αρχικά τέτοιο σύστημα και όπως καταλαβαίνεις μιλάμε για συνθήκες αρκετού κρύου σε μια χειμερινή εκδήλωση όπως αυτή. 

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Αφού τακτοποιήθηκαν όλα τα παραπάνω λοιπόν ήταν η σειρά του Ortelli να έρθει στο προσκήνιο. Και στον πάγο του Κολοράντο, ο τρόπος με τον οποίο η 911 GT1 σχεδιάστηκε αρχικά για να αποδίδει, ξαφνικά δεν έχει σημασία.

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

"Πρέπει να τα ξεχάσεις όλα αυτά!" εξήγησε ο Ortelli για την εμπειρία του αυτή και συμπλήρωσε, "Εδώ, είναι περισσότερο σαν μπαλέτο. Τα ελαστικά πιάνουν καλά στο συμπαγές χιόνι και μπορείς αμέσως να αισθανθείς τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να ακολουθήσεις την αγωνιστική γραμμή, αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη μεταφορά βάρους για να στρίψεις. Εν μέρει επειδή το αυτοκίνητο είναι τόσο άκαμπτο, αλλά και επειδή το τιμόνι είναι τόσο γρήγορο"

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Ο μικρός κύκλος στροφής σε ένα αγωνιστικό όπως το GT1 έρχεται σε αντίθεση με τον τρόπο που σχεδιάζονται συνήθως τα τιμόνια των αυτοκινήτων ράλι, όπου ο λεπτός έλεγχος της πλαγιολίσθησης είναι ιδιαίτερα σημαντικός για να πετύχεις όλα τα σκανδιναβικά Flicks. 

Ο Ortelli εξήγησε ότι για να αντισταθμιστεί αυτό, ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται ακόμα πιο κρίσιμος καθώς πρέπει να διατηρηθεί το αυτοκίνητο στην προβλεπόμενη κατεύθυνση. "Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν πηγαίνεις στο πλάι πρέπει να κάνεις τιμόνι για να αντισταθμίσεις τη γωνία του αυτοκινήτου, αλλά στο GT1 έχεις τόσο λίγο κλείδωμα", δήλωσε ο Ortelli.

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

"Για μένα αυτό ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για να προσαρμοστώ. Βρίσκεις το πλήρες κλείδωμα τόσο γρήγορα που πρέπει να παίζεις με το γκάζι και το φρένο του αριστερού ποδιού για να περιορίσεις την ολίσθηση. Ήταν πολλή δουλειά με τον τροχό και τα πεντάλ. Αλλά ήταν πραγματικά σαν μπαλέτο, και στο χιόνι, αυτό το αυτοκίνητο μπορεί πραγματικά να χορέψει!"

Porsche 911 GT1 Ice Race Aspen

Χωρίς αμφιβολία το έκανε να χορέψει, και οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Τώρα που είδαμε την 911 GT1 στα λευκά, γιατί όχι και την Toyota GT-One, τη Mercedes CLK-GTR και τη McLaren F1 GTR; Ξαφνικά πρέπει να μάθω ποιο πρωτότυπο ψευδο-οδικού αυτοκινήτου της χρυσής εποχής του '90 είναι το ταχύτερο σε λάθος επιφάνεια.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network