Αυτό είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό hypercar της AMG-όλα τα στοιχεία και εικόνες

Πίσω από το πορτοκαλί περίβλημα του εντυπωσιακού Concept AMG GT XX, αποκαλύπτεται το μέλλον της AMG που περιλαμβάνει αυξημένες δόσεις ισχύος και τεχνολογίας.

Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX
Concept AMG GT XX

Η Mercedes-AMG μόλις αποκάλυψε το GT XX, ένα φουτουριστικό τετράθυρο μοντέλο που προαναγγέλλει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της AMG.

Αν εξαιρέσουμε το περιορισμένης παραγωγής SLS Electric Drive του 2013, το GT XX σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη γερμανική εταιρεία, η οποία προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική της στην ηλεκτρική μετάβαση.

Διαβάστε Επίσης

Η Mercedes, η εταιρεία που ουσιαστικά εφηύρε το αυτοκίνητο, έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες στη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Η γκάμα EQ δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει, και τα φιλόδοξα σχέδια για πλήρη εξηλεκτρισμό έως το 2030 έχουν ήδη εγκαταλειφθεί.

Concept AMG GT XX

Ωστόσο, το GT XX βασίζεται σε μια νέα, αποκλειστική πλατφόρμα της AMG για ηλεκτρικά μοντέλα, κατασκευασμένη από χάλυβα, αλουμίνιο και σύνθετα υλικά άνθρακα. Η ίδια πλατφόρμα θα υποστηρίξει και ένα μοντέλο SUV που θα βρεθεί απέναντι στην Ferrari Purosangue, αλλά και ένα μελλοντικό hypercar.

Σχεδίαση με ρετρό πινελιές

Η σχεδίαση του GT XX αντλεί έμπνευση από τα πρωτότυπα Vision AMG και Vision One-Eleven, ενώ θυμίζει και το εμβληματικό C111 της δεκαετίας του '60. Η πορτοκαλί απόχρωση Sunset Beam και η έντονη κλίση του παρμπρίζ δίνουν έντονο χαρακτήρα στο μοντέλο.

Concept AMG GT XX

Το μήκος των 5,2 μέτρων το καθιστά επιβλητικό, ενώ η τεχνολογία δεν λείπει: στο μαρσπιέ απεικονίζεται η κατάσταση φόρτισης, ενώ τα κάθετα εμπρός φώτα περιλαμβάνουν ηχεία για προστασία των πεζών με ενισχυμένη χαμηλή απόκριση.

Η αεροδυναμική είναι κορυφαία με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,20 και ενσωματώνει ενεργά στοιχεία όπως διαχύτες, κινούμενα πτερύγια στους τροχούς 21 ιντσών και πίσω αερόφρενο. Τα φώτα πίσω περιλαμβάνουν 700 RGB LED για εμφάνιση περιεχομένου, κάτι που ίσως ξενίζει αλλά προσθέτει πόντους στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τεχνολογία αιχμής

Το σύστημα κίνησης εντυπωσιάζει. Τρία ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνολικά 1 MW (1.340 ίππους), με δυνατότητα φόρτισης έως και 850 kW, μια τεχνολογία που υπόσχεται έως και 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης.

Concept AMG GT XX

Η αρχιτεκτονική των 800V και οι κινητήρες αξονικής ροής που είναι κατά 2/3 ελαφρύτεροι και πιο συμπαγείς από τους συμβατικούς, προέρχονται από τη βρετανική Yasa, που εξαγοράστηκε από τη Mercedes το 2021.

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνει δύο μοτέρ με κιβώτιο πλανητικής μετάδοσης και inverter, ενώ το μπροστινό μοτέρ ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται περισσότερη ροπή ή πρόσφυση.

Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ και η ηλεκτρονική διαχείριση υπόσχονται εντυπωσιακές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0–200 km/h σε 5 δευτερόλεπτα και τελική άνω των 360 km/h.

Concept AMG GT XX

Μπαταρία επόμενης γενιάς

Η μπαταρία αποτελείται από πάνω από 3.000 κυψέλες τοποθετημένες σε κατακόρυφη διάταξη για ταχύτερη απαγωγή θερμότητας. Κάθε κυψέλη βρίσκεται σε αλουμινένια μονάδα με ψύξη μέσω ειδικού μη αγώγιμου λαδιού, εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση υπό έντονη φόρτιση ή χρήση.

Παράλληλα, η Mercedes-AMG συνεργάζεται με την Alpitronic για την ανάπτυξη νέων φορτιστών, ικανών να προσφέρουν ισχύ έως και 1 MW.

Concept AMG GT XX

Το εσωτερικό ακολουθεί μια βιομηχανική αισθητική, με εμφανείς καλωδιώσεις υψηλής τάσης και ελαφριά δομή που θυμίζει χώρο κινητήρα παλαιότερων εποχών.

Τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και επενδύονται με Labfiber, ένα βιοτεχνολογικό υλικό που δημιουργείται από ανακυκλωμένα αγωνιστικά ελαστικά και φυτικές πρωτεΐνες.

Το τιμόνι είναι εμπνευσμένο από τη Formula 1 και είναι τεχνολογίας steer-by-wire, χωρίς μηχανική σύνδεση με τους τροχούς. Λεπτομέρειες όπως οι θηλιές αντί για χειρολαβές στις πόρτες και το εφέ "crackle finish” στην κονσόλα ενισχύουν την ξεχωριστή σχεδιαστική προσέγγιση της AMG.

Concept AMG GT XX

Νέο κεφάλαιο για την AMG

Παρότι στην έκδοση παραγωγής ορισμένες από τις σχεδιαστικές υπερβολές είναι λογικό να εγκαταλειφθούν, τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του AMG GT XX είναι ήδη "κλειδωμένα".

Η Mercedes-AMG δείχνει αποφασισμένη να περάσει στην επόμενη φάση του εξηλεκτρισμού με στιλ, επιδόσεις και τεχνολογία που εντυπωσιάζουν.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network