
Το νέο Atto 2 της BYD συνδυάζει τις compact εξωτερικές διαστάσεις με μια ευρύχωρη καμπίνα αλλά και την σύγχρονη αρχιτεκτονική δομή Cell-to-Body. Το μοντέλο ουσιαστικά τίθεται κάτω από το Atto 3 στην γκάμα της BYD και είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Με αμάξωμα μήκους 4,3 μ. το Atto 2 βρίσκεται στην καρδιά της κατηγορίας των μικρών SUV ωστόσο η διευθέτηση σε εσωτερικούς χώρους είναι πολύ καλή χάρη και στο μεταξόνιο των 2,6 μ. που στέλνει τους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος.
Ο χώρος αποσκευών είναι της τάξεως των 400 λίτρων και διευρύνεται στα 1.340 λίτρα με την πτώση των πίσω καθισμάτων.

Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery, τύπου LFP (φωσφορικό σίδηρο λιθίου) με ενεργειακή χωρητικότητα 45,1 kWh και χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB) που σημαίνει πως είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών.
Οι μπαταρίες αυτού του τύπου είναι απαλλαγμένες από κοβάλτιο και νικέλιο ενώ είναι και πιο ανθεκτικές σε ακραίες θερμοκρασίες, λιγότερο ευαίσθητες στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και μπορούν να αντέξουν περισσότερους κύκλους φόρτισης και εκφόρτισης χωρίς σχεδόν καμία απώλεια χωρητικότητας, γεγονός που τους εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 177 ίππων (130 kW) με μέγιστη ροπή 290 Nm με μετάδοση κίνησης στους μπροστινούς τροχούς που εξασφαλίζουν στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.
Η δε συνδυαστική αυτονομία φθάνει στα 312 χλμ./φόρτιση (κατά το πρότυπο WLTP) ενώ σε αστική χρήση μπορεί να φθάσει και έως τα 463 χλμ.
Το Atto 2 μπορεί να εφοδιαστεί με ενέργεια από ταχυφορτιστή DC 65 kW σε 37 λεπτά από το 10 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας του. Παράλληλα, το μοντέλο διαθέτει τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L) που σημαίνει πως μπορεί να δώσει ρεύμα σε εξωτερικές ηλεκτρικές συσκευές έως 3,3 kW.

Η διάθεση του στην ελληνική αγορά επικεντρώνεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Active και Boost. Η βασική έκδοση διαθέτει εκτός των άλλων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED προβολείς, πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα, σύστημα infotainment με περιστρεφόμενη οθόνη αφής 10,1 ιντσών, επενδύσεις καθισμάτων (τα εμπρός ρυθμίζονται ηλεκτρικά) από vegan δέρμα κ.α.
Η τιμή της έκδοσης Active προσδιορίζεται στα 29.990 ευρώ (22.734 ευρώ με την κρατική επιδότηση).
Αντιστοίχως, η έκδοση Boost διαθέτει πλέον της έκδοσης Active, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και στεφάνη τιμονιού, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω με κάμερα 360 μοιρών, μεγαλύτερη οθόνη infotainment 12,8 ιντσών, βάση ασύρματης φόρτισης smartphone 15W και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα με 8 ηχεία.
Η τιμή της βρίσκεται στα 31.990 ευρώ (24.250 ευρώ με την κρατική επιδότηση).