Η Porsche έθεσε ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα της Σαγκάης, με τον Lars Kern, δοκιμαστή εξέλιξης της μάρκας, να σημειώνει χρόνο 2:11.28. Πρόκειται για το πρώτο επίσημα αναγνωρισμένο ρεκόρ γύρου από την πίστα της Formula 1 στη Σαγκάη, με την Porsche Taycan Turbo GT να επιβεβαιώνει τις επιδόσεις της.
Σύμφωνα με τον Kevin Giek, Αντιπρόεδρο της σειράς Taycan στην Porsche, "κάθε πίστα έχει τις δικές της προκλήσεις. Για να αποδείξουμε την ολοκληρωμένη φύση του πακέτου Taycan Turbo GT με Weissach package, αποφασίσαμε να σπάσουμε ρεκόρ σε τρεις πολύ διαφορετικές πίστες στον κόσμο”. Η Taycan Turbo GT έχει ήδη διαπρέψει στη Γερμανία, την Καλιφόρνια και την Κίνα.
Ο Lars Kern δήλωσε ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν δύσκολες, καθώς η πίστα παρέμεινε υγρή λόγω περιστασιακών βροχοπτώσεων. "Η ισορροπία και οι επιδόσεις του Taycan ήταν εντυπωσιακές", σημείωσε, τονίζοντας ότι η περίφημη "στροφή του σαλιγκαριού” απαιτεί έντονο φρενάρισμα και έξοδο με ταχύτητα για να διατηρηθεί το momentum στην επόμενη αριστερή στροφή.
Στην ευθεία, ο Kern κατέγραψε ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, αξιοποιώντας πλήρως το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Taycan Turbo GT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για μέγιστη πρόσφυση και απόδοση.
Επιπλέον, η λειτουργία attack mode, που προσφέρει 163 ίππους επιπλέον ισχύ για 10 δευτερόλεπτα, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του ρεκόρ.
Το όχημα ήταν εξοπλισμένο με πλήρες σύστημα ασφαλείας, αγωνιστικό κάθισμα και ελαστικά Pirelli Trofeo RS για την επίτευξη του ρεκόρ, ενώ η χρήση της συσκευής προστασίας και η αφαίρεση μέρους του εσωτερικού δεν κατάφερε να εξισορροπήσει πλήρως την επιπλέον μάζα.
Η Porsche ενίσχυσε τη γκάμα της το 2024 με τις Taycan Turbo GT και Taycan Turbo GT με Weissach package. Τα νέα μοντέλα διαθέτουν βελτιωμένο μετατροπέα παλμών με χρήση καρβιδίου πυριτίου για μέγιστη απόδοση στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας στιγμιαία ισχύ που ξεπερνά τους 1.100 ίππους.
Η ελαφριά κατασκευή και η χρήση ανθρακονημάτων έχουν μειώσει το βάρος της Taycan Turbo GT έως και 75 κιλά σε σύγκριση με την Taycan Turbo S, με την έκδοση Weissach package να είναι ακόμα πιο προσανατολισμένη στην πίστα, χωρίς πίσω καθίσματα για καλύτερη αναλογία ισχύος-βάρους.
Τα δύο μοντέλα διαθέτουν την ανάρτηση Porsche Active Ride με ειδική ρύθμιση για την έκδοση GT, εξασφαλίζοντας βέλτιστη κατανομή φορτίων και άριστη επαφή με την άσφαλτο στις δυναμικές οδήγησης.