Η Ford ανεβάζει τη θερμοκρασία στο ηλεκτρικό crossover της, την Mustang Mach-E. Πλέον χαρακτηρίζεται από ταχύτερους χρόνους φόρτισης, περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς η Ford προετοιμάζει το μοντέλο της για να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό, όπως αυτός αποτυπώνεται σε μοντέλα όπως το Tesla Model Y. Α, και η έκδοση Mach-E Rally είναι επιτέλους διαθέσιμη για παραγγελία.
Για το 2024, οι αναβαθμίσεις της Ford στην Mustang Mach-E αφορούσαν περισσότερο το εσωτερικό και τον εξορθολογισμό του εξοπλισμού, παρά μια πλήρη οπτική αναβάθμιση. Η Mach-E εξακολουθεί να διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, τις Style, Premium και GT, ενώ πλέον προστίθεται και η Rally, χωρίς όμως να γνωρίζουμε τι προβλέπεται για την ελληνική αγορά με τη συγκεκριμένη έκδοση.
Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Όλες οι εκδόσεις Mustang Mach-E αποκτούν μεγαλύτερη αυτονομία και βελτιωμένη ταχύτητα φόρτισης, ενώ οι εκδόσεις με αναβάθμιση επιδόσεων είναι ακόμη πιο γρήγορα από πριν. Μεγάλο μέρος αυτών των βελτιώσεων οφείλεται στο νέο, εξελιγμένο από την Ford ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος πίσω, και εφοδιάζει πλέον όλα τα μοντέλα Mach-E για το 2024.
Αυτός ο νέος κινητήρας είναι ελαφρύτερος από τον παλιό και έχει αυξημένη ροπή έως και 135 Nm. Επίσης, η βελτιωμένη διαχείριση του ελέγχου του συστήματος κίνησης της Ford, επιτρέπει καλύτερους χρόνους φόρτισης. Όλα αυτά ακούγονται και είναι μια ουσιαστική αναβάθμιση για την Mustang Mach-E.
Ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα
Στα χαρτιά, οι αλλαγές αυτές φαίνεται να έχουν αποδώσει σημαντικά οφέλη. Η Ford κάνει λόγο για αύξηση της αυτονομίας κατά 16 έως 32 χιλιόμετρα. Τα μοντέλα RWD Premium βρίσκονται τώρα άνετα πάνω από τα 500 χιλιόμετρα. Το range anxiety αρχίζει να απομακρύνεται σιγά σιγά.
Αναμφισβήτητα όμως, οι πιο συναρπαστικές αναβαθμίσεις της Mustang Mach-E είναι αυτές που αφορούν τις επιδόσεις. Η έκδοση GT δεν είναι πλέον υπόθεση δύο επιπέδων, καθώς οι αναβαθμίσεις του παλιού πακέτου GT Performance Edition έχουν μεταφερθεί και στην βασική GT. Τώρα, όλα τα μοντέλα GT θα διαθέτουν τα σπορ καθίσματα, το σύστημα απόσβεσης MagneRide και τις δαγκάνες φρένων Brembo.
Αντιθέτως, υπάρχει διαθέσιμη μια νέα αναβάθμιση λογισμικού Performance upgrade που μπορεί να κάνει την έκδοση GT ακόμα πιο γρήγορη από ό,τι είναι ήδη. Κι αυτό γιατί θα εκτοξεύει το αυτοκίνητο από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, από 3,8 δευτερόλεπτα. Η Ford λέει ότι η εν λόγω έκδοση, είναι ταχύτερη από το Tesla Model Y Performance και την Porsche Macan 4 Electric.
Καλύπτει το 400άρι σε 11,8 δλ.
Τα 400 μέτρα καλύπτονται εκπληκτικά γρήγορα, σε μόλις 11,8 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά είναι εφικτά χάρη στον νέο πίσω ηλεκτροκινητήρα. Όταν συνδυάζεται με τον μπροστινό κινητήρα, η Mach-E μπορεί να παράγει την εκπληκτική ροπή των 950 Nm. Και το καλύτερο, είναι ότι όπως συμβαίνει με κάθε αναβάθμιση που αφορά το λογισμικό, έτσι και τη συγκεκριμένη, μπορείς να την αγοράσεις σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Η πιο ιδιαίτερη έκδοση της Mach-E όμως, είναι χωρίς αμφιβολία η Rally. Βασικά, η Ford πήρε την Mach-E GT (με την προαιρετική αναβάθμιση επιδόσεων εγκατεστημένη), αύξησε την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 2,5 εκατοστά και της τοποθέτησε ένα πλούσιο off-road kit εμπνευσμένο από τους αγώνες ράλι. Αυτές οι αισθητικές αναβαθμίσεις βέβαια δεν έρχονται χωρίς τίμημα. Η Mach-E Rally μπορεί να διανύσει μόνο 426 χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι διαθέτει την ίδια μπαταρία με την κορυφαία σε αυτονομία Mach-E Premium (RWD).