To επόμενο Nissan Leaf έρχεται το 2024 και θα είναι SUV

Αλλαγή πλεύσης κάνει το Nissan Leaf που αναμένεται το 2024, καθώς θα είναι ένα compact SUV για να πετύχει στην αγορά της Ευρώπης.

Nissan Chill-Out Concept

Το Nissan Leaf είναι ένα από τα πιο ιστορικά, αμιγώς ηλεκτρικά, μοντέλα δεδομένου πως παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010 και έκτοτε παραμένει στην αγορά με μικρές αλλαγές ουσίας, μέχρι να έρθει η ώρα της ανανέωσής του. Αυτή σύμφωνα με την Nissan θα έρθει το 2024, ωστόσο το Nissan Leaf δεν θα αλλάξει μόνο τεχνολογικά ώστε να προσαρμοστεί στην εποχή, αλλά θα γίνει και ένα SUV ώστε να έχει και μια εμπορική προσαρμογή στα δεδομένα του σήμερα. 

Nissan Chill-Out Concept

Θα είναι το πρώτο από μια τριπλέτα ηλεκτρικών SUV από την Nissan, καθώς θα ακολουθήσει το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Juke και το ηλεκτρικό Nissan Qashqai και ο λόγος που θα μετατραπεί σε SUV είναι να αυξηθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον γύρω από αυτό, που έχει μείνει στάσιμο, ιδίως τα τελευταία χρόνια που ο ανταγωνισμός αυξήθηκε ραγδαία. 

Διαβάστε Επίσης

Και τα τρία SUV παραπάνω θα κατασκευάζονται για τις ευρωπαϊκές αγορές στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας, όπου η εταιρεία θα επενδύσει περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο οι μονάδες παραγωγης εκεί να κατασκευάζουν έως και 100.000 Leaf ετησίως. 

Nissan Chill-Out Concept

Πιο κομψό 

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα το Nissan Leaf θα κινηθεί σχεδιαστικά στην φιλοσοφία του Nissan Ariya και η βάση του θα είναι το Nissan Chill-Out Concept που παρουσίασε η εταιρεία πριν από μερικά χρόνια. Ένα πρωτότυπο με λιτή σχεδίαση και  καμπύλες όπως τις ορίζει η coupe οροφή του.

Θα κατασκευαστεί στην βελτιστοποιημένη για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πλατφόρμα CMF-EV από όπου προκύπτουν το Ariya και το Renault Megane E-Tech, ενώ οι μπαταρίες του θα προέρχονται από το νέο εργοστάσιο κυψελών που κατασκευάζει επί του παρόντος ο συνεργάτης της Nissan σε θέματα μπαταριών AESC. 

Nissan Chill-Out Concept

Επί του παρόντος το Leaf εξοπλίζεται με μπαταρία 62 kWh που του δίνει αυτονομία περί τα 380 χλμ., όμως η χωρητικότητά της αναμένεται να αυξηθεί ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό σε αυτόν τον τομέα. Είναι χαρακτηριστικό πως στελέχη της Nissan αλλά και της Renault έχουν παραδεχτεί κατά καιρούς πως το Nissan Leaf όταν μπήκε αρχικά στην παραγωγή ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν κάλυπτε το κόστος των υλικών που χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network