Ένα από τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα της Ευρώπης ανανεώνεται. Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 θα επωφεληθεί από μια σημαντική τεχνολογική αλλαγή καθώς θα ενσωματώσει τον ηλεκτροκινητήρα του νέου Peugeot e-308: η μέγιστη ισχύς θα αυξηθεί κατά 15%, από 100 kW/136 ίππους σε 115 kW/156 ίππους.
Μια ηλεκτρική επιτυχία που θα πηγαίνει πιο μακριά
Σχεδόν 110.000 Peugeot έχουν παραχθεί από το λανσάρισμά του το 2019, ενώ το ηλεκτρικό Peugeot 208 κατέχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών στην Ευρώπη από τις αρχές του 2022. Πλέον, με το νέο σύστημα κίνησης μειώνεται -σύμφωνα με την Peugeot- η μέση κατανάλωση ενέργειας σε μόλις 12 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, αυξάνοντας την αυτονομία κατά 10,5% ή 38 χιλιόμετρα, ώστε να φτάσει έως και τα 400 χιλιόμετρα (στον κύκλο WLTP).

Στο τέλος του 2021, το Peugeot e-208 είχε ήδη επωφεληθεί από μια πρώτη τεχνολογική εξέλιξη που αποσκοπούσε στην αύξηση της αποδοτικότητάς του, η οποία του επέτρεψε να προσφέρει έως και 362 χιλιόμετρα -22 περισσότερα από την πρώτη έκδοση που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2019. Από το λανσάρισμά του και χάρη σε αυτές τις δύο διαδοχικές ανανεώσεις, δίνει 17,65% μεγαλύτερη αυτονομία και 15% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας.
Τι κάνει το νέο Peugeot e-208 πιο αποδοτικό
Μια αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα υγρασίας που είναι εγκατεστημένος στην κορυφή του παρμπρίζ μεγιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση της θέρμανσης και του κλιματισμού. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβέστερο έλεγχο της ανακυκλοφορίας του αέρα στο χώρο των επιβατών και, τελικά, τη διατήρηση της ποσότητας ενέργειας που περιέχεται στη μπαταρία κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος.

Είναι σημαντικό γιατί όλοι ξέρουμε ότι ο κλιματισμός ρουφάει ρεύμα στα ηλεκτρικά. Σύμφωνα με την εταιρεία η αποτελεσματικότητα αυτής της αλλαγής είναι ιδιαίτερα αισθητή σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες -που ούτως ή άλλως ωθούν την μπαταρία να χάνει ενέργεια ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο.
Παράλληλα τοποθετούνται ελαστικά κατηγορίας "Α+" και τροχοί 16 ιντσών -που ελαχιστοποιούν την απώλεια ενέργειας λόγω τριβής.

Πότε ξεκινούν οι πωλήσεις
Το νέο Peugeot e-208 διατίθεται με μονοφασικό φορτιστή 7,4 kW και, προαιρετικά, με τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον, έχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης: από ένα δημόσιο σημείο φόρτισης 100 kW, είναι δυνατή η μετάβαση από το 20% στο 80% της φόρτισης σε λιγότερο από 25 λεπτά.

Ανάλογα με τη χώρα πώλησης, το νέο PEUGEOT e-208 μπορεί να αγοραστεί από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα πωλήσεων της μάρκας, μια πρακτική που δείχνει ότι παγιώνεται. Η Peugeot αναφέρει ότι το νέο e-208 θα φτάσει στην αγορά το 2023, χωρίς να προσδιορίζει πότε ακριβώς.