Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό

Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod
Renault 5 Turbo 3E Restomod

Στις γιορτές όλα επιτρέπονται και η Renault στη δική της γιορτή για το R5 Turbo, έχει κινηθεί σε ένα μεγάλο φάσμα εορταστικών επιλογών, όπως τουλάχιστον αποδεικνύεται. Ξεκίνησε με το R5 Diamant που δεν μπορείς να πεις οτι λατρέψαμε κιόλας και συνεχίζει τώρα με το R5 Turbo 3E, το οποίο είναι ένα ηλεκτρικό restomod για ατελείωτο drift

Renault 5 Turbo 3E Restomod

Στην παράδοση των Turbo

Κατά βάση, πατάει και συνεχίζει μια παράδοση που δημιούργησαν τα Turbo και Turbo 2. Αυτοκίνητα δηλαδή που ήταν απόλυτα σε αντιδράσεις, αλλά αποζημίωναν τον οδηγό με ξεχωριστή οδηγική αίσθηση. Στην εποχή μας, οι άνθρωποι της Renault θεωρούν πως μπορούν να το επιτύχουν αυτό και πάλι. Ακριβώς για αυτόν το λόγο έχουν "αντικαταστήσει" τον 1.4 lt κινητήρα με μπαταρίες συνολικού βάρους 520kg., στις οποίες αποθηκεύεται ενέργεια για δύο ηλεκτροκινητήρες. 

Renault 5 Turbo 3E Restomod

Αυτοί κινούν, ο καθένας έναν από τους δύο πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τους 380PS. Σύμφωνα με την εταιρεία το Renault 5 Turbo 3E είναι γεννημένο για drift και προς επίρρωση αυτών η Renault του έχει χαρίσει μπαταρίες χωρητικότητας 42kWh που του επιτρέπουν αρκετούς γύρους και κρεμαγέρα που του επιτρέπει να στρίβει σε κλίση 50%. 

Αεροτομή αεροπλάνου

Εμφανισιακά, είχαμε διαπιστώσει από το teaser κιόλας πως το συγκεκριμένο restomod θα ήταν ιδιαίτερο.Την αεροτομή του για παράδειγμα θα την ζήλευαν ακόμη και οι Γερμανοί που έφτιαξαν την Porsche 911 GT3 RS. Παρόλα αυτά είναι πολύ πιο funky από όσο μια Porsche ή από όσο οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια μοιάζει να το έχει φτιάξει εταιρεία που φτιάχνει skateboards ή hoodies σαν αυτα που φοράνε οι τράπερς και αυτό είναι κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει.  

Renault 5 Turbo 3E Restomod

Αντιστοίχως στο εσωτερικό τη θέση των παλιών αναλογικών δεικτών έχουν πάρει μικρές οθόνες που προσομοιάζουν κάπως την εικόνα που είχε ο ιδιοκτήτης εκείνης της εποχής. Είναι στην πραγματικότητα ενδείξεις των διαφόρων εφαρμογών που έχει το αυτοκίνητο.

Renault 5 Turbo 3E Restomod

Συνολικά το R5 Turbo 3E είναι ένα hot hatch drift με συνολικό βάρος 980 kg., στο οποίο όμως πρέπει να προσθέσεις και το βάρος των μπαταριών ώστε να φτάσεις έτσι σχεδόν ενάμισι τόνο. Παρόλα αυτά οι 19αρηδες εμπρός τροχοί, που συνδυάζονται με 20άρηδες στον πίσω (κινητήριο) άξονα υπόσχονται όμορφες στιγμές με το πλάι.  

Best of Network