Δοκιμή MG ZS Max Hybrid+: Άνετο SUV με καλές επιδόσεις σε προσιτή τιμή

Αυτό είναι το υβριδικό SUV της MG που βασίζεται στο supermini MG3, που με τη σειρά του είναι το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

"Αν το ZS ανεβάσει έστω και λίγο τους σφυγμούς σου, θα μπορούσε να θεωρηθεί μια καλή αγορά στη βάση πολλών χαρακτηριστικών της υπόστασής του"

ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ

Ευχρηστία, άνεση, απόδοση, σχέση τιμής-εξοπλισμού

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ

Υποστροφή, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους

Από πλευράς διαστάσεων βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ B και C-SUV. Από πλευράς εμπορικής τοποθέτησης είναι από τα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας. Σε επίπεδο τεχνολογίας διαθέτει έναν από τους πιο καλούς υβριδικούς συνδυασμούς στους 200 ίππους.

Τρεις διαπιστώσεις, όλες για το ZS Max Hybrid+, το μικρομεσαίο SUV της MG, που βασίζεται στην πλατφόρμα και την τεχνολογία του MG3 Hybrid+, του "Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025" για την Ελλάδα. Δεν μπορεί, πρέπει να είναι καλό.

Διαβάστε Επίσης

Εδώ, λοιπόν, έχουμε τη 2η γενιά του MG ZS SUV, στον τύπο Max, που κυκλοφορεί μόνο σε υβριδικές εκδόσεις στην πιο hot κατηγορία της ελληνικής αγοράς.

Το υβριδικό σύστημα του ZS επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσεις και μέχρι να εξαντληθεί η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου 1,83 kWh (ωφέλιμο 0,9 kWh) που διαθέτει. Σε κάθε περίπτωση, η λειτουργία του υβριδικού συστήματος είναι ιδιαίτερα αποδοτική σε συνθήκες με χαμηλές ταχύτητες και επίσης χαμηλό φόρτο.

MG ZS Max Hybrid+

Στην πόλη επιδεικνύει μέσες καταναλώσεις της τάξεως των 5,7 λίτρων/100 χλμ. Στο ταξίδι ο θερμικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 102 ίππων αναλαμβάνει περισσότερο έργο, έχοντας συνάμα και μια τραχιά λειτουργία όσο ανεβαίνουν οι στροφές, με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων να συνεπικουρεί.

Σε συνθήκη αυτοκινητόδρομου το ZS Max επιδεικνύει μέσες τιμές κατανάλωσης εκεί γύρω στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. Δεν είναι, λοιπόν, εξωφρενικά οικονομικό. Ο στόχος αυτών των υβριδικών είναι να προσφέρουν κάτι που δεν είναι diesel, αλλά κοστίζει όσο το diesel.

Γενικά, το σύστημα λειτουργεί αρμονικά, αν και ο βενζινοκινητήρας είναι αρκετά θορυβώδης, γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στο αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων που δεν (έχει;) εκείνη την ευελιξία ενός σασμάν με περισσότερα γρανάζια.

MG ZS Max Hybrid+

Πέραν της κατανάλωσης, και οι επιταχύνσεις είναι καλές. Χρόνος 8,7'' για τα 0-100 και καλές ρεπρίζ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Υπάρχουν, επίσης, τρία προγράμματα λειτουργίας, τα Eco, Normal και Sport, με αισθητές διαφορές μεταξύ τους.

Στον δρόμο έχουμε ένα SUV με setup ανάρτησης προς την άνεση. Οι αλλαγές κατεύθυνσης φέρνουν κλίσεις στο αμάξωμα και ελαστικά στα όρια της πλευρικής τους πρόσφυσης. Σίγουρα δεν υπάρχει κάτι στο αυτοκίνητο που να σε κάνει να γίνεις λίγο παιχνιδιάρης.

Τουλάχιστον, μπορείς να απολαύσεις μια χαρούμενη και αρκετά ευρύχωρη καμπίνα. Ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετά καλός για τους πίσω και υπάρχει άπλα για δύο άτομα δίπλα δίπλα. Το μεσαίο κάθισμα είναι ελαφρώς υπερυψωμένο, οπότε ο μεσαίος θα είναι και ο πιο παραπονεμένος.

MG ZS Max Hybrid+

Τα 443 λίτρα του πορτμπαγκάζ βρίσκονται στον μέσο όρο για μοντέλο αυτών των διαστάσεων. Στο κόκπιτ υπάρει μία κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών υψηλής ευκρίνειας και ένα ψηφιακό πάνελ οργάνων 7,0 ιντσών.

Η οθόνη του infotainment ανταποκρίνεται γρήγορα στις εισόδους στα μενού. Στον βασικό εξοπλισμό προσφέρονται, μεταξύ άλλων, το προσαρμοζόμενο cruise control, αισθητήρες και κάμερα παρκαρίσματος καθώς και σύστημα πλοήγησης. Μια ασύρματη θύρα φόρτισης θα τη θέλαμε, όπως επίσης περισσότερες διαμορφώσιμες πληροφορίες στην οθόνη των ενδείξεων. Ένα update είναι.

MG ZS Max Hybrid+

Τέλος, οι επενδύσεις έχουν ανθεκτικά πλαστικά, που αντέχουν στην καθημερινή χρήση, χωρίς να φαίνονται πολύ φτηνά. Τι μένει; Τα εμπορικά. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Exite, Exclusive, Luxury) και τιμές από 24.050 έως 29.150 ευρώ. Μαζί και εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών.

Στην περίπτωση του MG ZS Max Hybrid+ έχουμε σε μεγάλο βαθμό μια αγορά με γνώμονα το μυαλό. Αν το ZS ανεβάσει έστω και λίγο τους σφυγμούς σου, θα μπορούσε να θεωρηθεί μια καλή αγορά.

MG ZS Max Hybrid+

MG ZS Max Hybrid+

Κινητήρας: 4κύλινδρος turbo, 1.498cc + Ηλεκτροκινητήρας
Κιβώτιο/σχέσεις: Αυτόματο / 3
Κίνηση: Μπροστά
Συνδυαστική Ισχύς: 197 ίπποι
0-100 km/h: 8,7 sec
Tελική ταχύτητα: 168 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 5,1 lt/100 km
μέση δοκιμής: 6,7 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.430 mm x 1.818 mm x 1.635 mm Μεταξόνιο: 2.610 mm
Βάρος: 1.495 kg
Χώρος αποσκευών: 443 – 1.457 lt
Εκπομπές CO2: 115 g/km
Τιμή: από 24.050 ευρώ

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

 

 

Best of Network