Prodrive P25: Πώς είναι να οδηγείς τoν 635.000 ευρώ απόγονο ενός θρυλικού Subaru

Υπάρχουν μόνο 25 Prodrive P25 και αν θέλεις να αγοράσεις να ξέρεις ότι έχουν πουληθεί όλα. Κάποιος πήρε δύο και κάποιοι ακύρωσαν την παραγγελία γιατί ήταν πολύ άγριο.

Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25
Subaru Prodrive P25

Σχεδόν 1,5 χρόνο πριν αποκαλύφθηκε το Prodrive P25. Ένα αυτοκίνητο απόγονο ενός θρυλικού Subaru, μόνο για λίγους που θα ήταν διατεθειμένοι να δώσουν πάνω από 600.000 ευρώ. Τώρα αυτό το εργαλείο έπεσε στα χέρια μας. 

Μας ρωτάς γιατί κάνουμε έτσι;

Το Prodrive P25 είναι ένα ερωτικό γράμμα στις ένδοξες ημέρες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της Subaru με τη μορφή μιας σύγχρονης επανερμηνείας του Subaru Impreza WRC97. Θυμάστε το περιβόητο 22Β; Αυτό κατασκευάστηκε για να γιορτάσει την επιτυχία του αυτοκινήτου ράλι.

Subaru Prodrive P25

Πρόκειται για ένα high-end restomod για τη γενιά του Gran Turismo - σαν μια από τις "ανασχεδιασμένες" Porsche 911 του Singer, μόνο που δεν είναι τόσο αλαζονικό και πολύ, πολύ, πολύ πιο fun στην οδήγηση.

Μπορεί να θυμάστε το P25 από την πρεμιέρα της στο περσινό Φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, όταν η Prodrive δήλωσε ότι σχεδίαζε να κατασκευάσει 25 κομμάτια. Κάθε ένα από αυτά κόστιζε πάνω από 600.000 ευρώ. Ωστόσο, μόλις τρεις ημέρες αργότερα, και τα 25 αυτοκίνητα είχαν προπωληθεί. Κάποιος αγόρασε δύο. Τυχερός αυτός ο κάποιος. 

Α, τώρα θέλεις λεπτομέρειες;

Το όλο πράγμα έχει φτιαχτεί για να είναι φτυστό του αυτοκινήτου ράλι Subaru Impreza WRC97 -χωρίς τα κίτρινα αυτοκόλλητα της καπνοβιομηχανίας, φυσικά.

Subaru Prodrive P25

Περίπου το 75% του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και το P25 χρησιμοποιεί το σασί και το σύστημα κίνησης από την τελευταία γενιά WRX STI της Subaru.

Διαβάστε Επίσης

Οι τροχοί προέρχονται από την Prodrive και τα ειδικά ελαστικά κατασκευάζονται από την Bridgestone. Η Bilstein παρέχει τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, η AP Racing παρέχει τα φρένα και η εξάτμιση είναι έργο της Akrapovic, η οποία είναι τόσο δυνατή που έχυσε τον καφέ μας όταν ένας από τους μηχανικούς της Prodrive έβαλε μπρος το P25 μέσα σε ένα γκαράζ. Σχεδόν χαρήκαμε με τον λεκέ. 

Ακούγεται υπέροχο. Αλλά κάτι δεν πάει καλά;

Ναι, κάτι δεν πάει καλά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από το ντεμπούτο του P25, η Prodrive επανασχεδίασε το μπροστινό μέρος και κατέστρεψε εντελώς την εμφάνιση.

Subaru Prodrive P25

Τα ένθετα της μάσκας φαίνονται άσχημα, αν και τα ανοίγματα είναι μεγαλύτερα για καλύτερη ροή του αέρα, αλλά οι νέοι προβολείς LED είναι ακόμα χειρότεροι -μοιάζουν με κάτι από αυτοκίνητο βελτιωτή. Τα κλασικά φώτα του Impreza και οι τεράστιες αναμονές των προβολέων ομίχλης έχουν εξαφανιστεί. Κρίμα

Επίσης, ας μιλήσουμε για τους τροχούς. Μας αρέσουν οι 19 ιντσών που σχεδίασε η Prodrive, αλλά έλα τώρα, τι είναι ένα φωτεινό μπλε Impreza χωρίς χρυσές ζάντες; Ευτυχώς, η Prodrive προσφέρει μια χρυσή επιλογή για το P25, αλλά παραδόξως, η εταιρεία λέει ότι μόνο επτά πελάτες παρήγγειλαν αυτοκίνητα με αυτόν τον τρόπο.

Subaru Prodrive P25

Μιλώντας γι' αυτό, τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα είναι φινιρισμένα σε μπλε χρώμα -το οποίο είναι μια ειδική βαφή, παρεμπιπτόντως, και όχι World Rally Blue- αλλά ένα άτομο αποφάσισε να κάνει το P25 του σε κίτρινο χρώμα, το οποίο, μάλλον, θα είναι φανταστικό. 

Τι υπάρχει κάτω από το καπό

Είναι ο κινητήρας EJ25 της Subaru, ο 2,5λιτρος τετρακύλινδρος boxer από το WRX STI. Υπάρχουν πολλές αλλαγές, όπως ψεκαστήρες υψηλής ροής, σφυρήλατα έμβολα, υπερσυμπιεστής Garret και πολλά άλλα.

Subaru Prodrive P25

Το τελικό αποτέλεσμα είναι 446 ίπποi και 620 Nm ροπής, που είναι αρκετά περισσότερα από όσα υποσχέθηκε αρχικά η Prodrive. Δεν είναι και άσχημα για το αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.150 κιλά. Fun fact: το αρχικό 22B ήταν 100 κιλά βαρύτερο και είχε 100 ίππους λιγότερους.

Διαβάστε Επίσης

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αγωνιστικού τύπου αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο συμπλέκτη που χρησιμοποιείτε κατά την.. απογείωση. Χρησιμοποιήστε το launch control για μια σωστή εκκίνηση και το P25 θα φτάσει τα 100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα!

Είναι δυνατό

Μάλλον η λέξη "δυνατό" δεν είναι καν ικανή να το περιγράψει. Αυτό το πράγμα "θερίζει". Πατήστε το κουμπί Anti-Lag στην κονσόλα και το κύριο βάρος της ροπής του κινητήρα σε χτυπάει σαν μποξέρ, ώστε να μπορείτε να κάνετε σύντομες αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για το πώς θα ξετυλίξετε κάθε ταχύτητα για να δώσετε στην κορυφή της ισχύος στο κόκκινο.

Subaru Prodrive P25

Αυτή η λογική της αλλαγής ταχυτήτων χρειάζεται ένα ξόρκι για να συνηθίσετε, και σίγουρα θα ρόιδο μια-δυο αλλαγές ταχυτήτων, οπότε μην είστε πολύ σκληροί με τον εαυτό σας.

Και πώς είναι στην οδήγηση;

Το P25 είναι στην ουσία ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου. Είναι ένα κτήνος. Είναι τελείως ατίθασο. Δεν υπάρχει ίχνος υποχωρητικότητας. Η Prodrive λέει ότι μερικοί άνθρωποι έχουν απωθηθεί από τα καμώματα του P25 επειδή δεν περίμεναν ότι θα ήταν τόσο απροκάλυπτα σκληροπυρηνικό. Αλλά για εμάς, αυτό είναι που κάνει αυτό το αυτοκίνητο τόσο φανταστικό.

Subaru Prodrive P25

Πρέπει να σου αρέσουν τα σκέρτσα. Μας αρέσει που η Prodrive είδε μια αγορά για το P25 και ελπίζουμε ότι και άλλες εταιρείες θα συνειδητοποιήσουν ότι η επόμενη γενιά των προικισμένων οικονομικά Millennials είναι πιο πιθανό να αγοράσει αυτοκίνητα που έχουν απήχηση στο παρελθόν τους.

Αυτό σημαίνει Impreza, Skyline, Supra, ακόμα και μικρά Peugeot. Αυτό το είδος αναψυχής δεν θα πρέπει να περιορίζεται σε μάρκες όπως η Lamborghini και η Porsche.

Subaru Prodrive P25

Το Prodrive P25 είναι τόσο υπέροχο και ελπίζουμε να είναι το πρώτο από τα πολλά αυτοκίνητα που θα ακολουθήσουν. Αλλά το πιο σημαντικό είναι οι ενθουσιώδεις συλλέκτες αυτοκινήτων να μην υποβιβάζουν τα P25 τους σε καθεστώς βασίλισσας του γκαράζ. Ένα αυτοκίνητο τόσο απροκάλυπτα θορυβώδες αξίζει τις βόλτες του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

 

Best of Network