Η Prodrive παρουσίασε το Prodrive P25 Restomod, την σύγχρονη εκδοχή του Subaru Imprezza 22B, το οποίο είναι ένα από τα πλέον ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα για αγώνες ράλι. Με αυτό η Subaru είχε κατακτήσει τον τίτλο των κατασκευαστών στο WRC του 1997, έχοντας στις τάξεις της έναν από τους πιο δημοφιλείς οδηγούς όλων των εποχών στο πρωτάθλημα, τον Colin McRae. Το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει στο Goodwood Festival of Speed, στο τέλος αυτής εβδομάδας.
Τώρα, 25 χρόνια μετά, η Prodrive χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει το πως θα ήταν το αυτοκίνητο στην σημερινή εποχή. Πρόκειται για ένα restomod που θα παραχθεί σε μόλις 25 κομμάτια. Το παλιό είχε επίσης περιορισμένη παραγωγή στα 424 αντίτυπα, έτσι παραμένει εκτός από κλασικό και πολύ σπάνιο. Στη σύγχρονη μορφή του πολλά από τα στοιχεία εκείνου του Subaru Impreza διατηρούνται. Πρώτο και καλύτερο το πλαίσιο, που είναι ακριβώς το ίδιο με εκείνο του Impreza 22B. Όμως πλέον θα έχει μειωμένο βάρος, ισχυρότερο κινητήρα και καλύτερη αεροδυναμική.
Η εκτεταμένη χρήση σύνθετου άνθρακα σημαίνει ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.200kg. Η χρήση του επίπεδου 4κύλινδρου κινητήρα "μπόξερ" 2,5 λίτρων που παράγει πάνω από 400PS και 600 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, σημαίνουν πως το Prodrive P25 θα χρειάζεται 3,5 sec για το 0-100km/h και αυτή η τιμή επιτυγχάνεται χάρη και στη βοήθεια του προερχόμενου από το WRC, launch control αλλά και του turbo anti-lag,
Ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από την ομάδα κινητήρων της Prodrive με ειδικά μετασκευασμένα εσωτερικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων νέων χιτωνίων, εμβόλων, και ενός συστήματος βαλβίδων με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Η τουρμπίνα είναι της Garrett και η κατάληξη είναι μια αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic από τιτάνιο και ανοξείδωτο ατσάλι. Το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων παρέχει ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων σε 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το Prodrive P25 με το αγωνιστικό launch control θα ξεκινάει μόνο του στην ουσία και θα φτάνει μέχρι και την τρίτη σχέση χωρίς ιδιαίτερες παρεμβάσεις από τον οδηγό, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη επιτάχυνση από στάση.
Είναι φυσικά τετρακίνητο με ρυθμιζόμενο ενεργό, κεντρικό διαφορικό και μπλοκέ διαφορικά τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα. Η ανάρτηση McPherson είναι ειδικά διαμορφωμένη ώστε να ρυθμίζεται η γεωμετρία της και τα αμορτισέρ της Bilstein επίσης ρυθμίζονται για καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Για χώμα δεν είπε κάτι η Prodrive, αλλά ελπίζουμε και σε ένα πακέτο dirt, ώστε η μετάβαση στη δεκαετία του 1990 να είναι πλήρης και η ωδή στο Impreza να είναι η πρέπουσα.
Εξάλλου ποιον από τους 25 μελλοντικούς ιδιοκτήτές του θα πειράξει να δώσει μερικά χρήματα παραπάνω, για ένα χωμάτινο πακέτο, από τη στιγμή που θα έχει ήδη καταβάλει το εξωφρενικό ποσό των 535.000€ πλέον των φόρων. Η παραγωγή του Prodrive P25 θα ξεκινήσει σύντομα και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στο τέλος της χρονιάς. Μετά την παρουσίαση στο Goodwood θα ξεκινήσει εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών με το πρώτο P25, το οποίο θα παρουσιαστεί στην βρετανική έπαυλη.
Ο David Richards, πρόεδρος της Prodrive, δήλωσε: "Τα εμβληματικά μπλε Subaru φέρνουν μνήμες από μια σπουδαία εποχή του WRC και ήταν το Impreza 22B που έφερε αυτές τις επιδόσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων για ράλι, στο δρόμο. Με την επανασχεδίαση αυτού του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες, το Prodrive P25 αποτίει φόρο τιμής στις ρίζες του και δεν θα υπάρχει κάτι άλλο ικανό να συγκριθεί με τις επιδόσεις του στον ανοιχτό δρόμο. Επομένως, πιστεύω ότι πετύχαμε το όραμά μας να δημιουργήσουμε τη δική μας σύγχρονη ερμηνεία του πιο εμβληματικού Subaru Impreza όλων των εποχών".