Ο Luka Doncic είναι γνωστός fan των επιδόσεων και των αυτοκινήτων. Ο ίδιος δηλώνει πως απολαμβάνει την οδήγηση από την παιδική του ηλικία και αυτό αποδεικνύει με την επιλογή του να οδηγήσει την εντυπωσιακή Brabus Rocket 1000 από την πατρίδα του, τη Σλοβενία, μέχρι τη Γερμανία.
Ο σταρ των L.A Lakers διαθέτει ένα εντυπωσιακό γκαράζ στην Καλιφόρνια, που περιλαμβάνει σύγχρονα, βελτιωμένα, αλλά και κλασικά αυτοκίνητα.
Ο Doncic δηλώνει on camera ότι του αρέσουν ιδιαίτερα η εμφάνιση και η καμπίνα της Brabus Rocket 1000, με τις μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες. Η καμπίνα της τετραθυρης λιμουζίνας είναι επενδυμένη με μαύρο Nappa δέρμα, Alcantara και ανθρακόνημα, προσφέροντας μία εντυπωσιακή αίσθηση πολυτέλειας.
AMG και Brabus στο ίδιο πακέτο
Όσο για το πώς τη βρίσκει στο δρόμο; Φυσικά και του αρέσει. Το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ένα AMG που έχει δεχτεί έξτρα περιποίηση από την Brabus, οπότε λογικά, δεν υπάρχουν και πολλά που να μην αρέσουν σε κάποιον.

Η Brabus Rocket 1000 βασίζεται στην Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, το υβριδικό σεντάν που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής με κινητήρα V8 4.0 λίτρων με δύο turbo και ηλεκτρικό κινητήρα. Το σύστημα παράγει συνολικά 831 ίππους και 1.400 Nm ροπής.
Αυτό το αυτοκίνητο ήταν που ο Doncic οδήγησε από τη Σλοβενία στη Γερμανία. Η Brabus κατασκεύασε μόνο 25 μονάδες Rocket 1000, με το "1.000" να υποδηλώνει την ισχύ. Η αναβάθμιση ανεβάζει και την ροπή στα 1.820 Nm και το αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι το οικογενειακό σεντάν της διπλανής πόρτας.
Ίδιες επιδόσεις

Παρά τις αναβαθμίσεις, η Brabus αποφάσισε να κρατήσει τις επιδόσεις αμετάβλητες. Έτσι, η Brabus Rocket 1000, εξακολουθεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα και να φτάνει τα 316 km/h τελικής ταχύτητας, όπως ακριβώς και το εργοστασιακό μοντέλο.
Η Brabus Rocket 1000 φοράει ζάντες Brabus Monoblock P Platinum Edition με δίσκους από ανθρακονήματα, και διάμετρο 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω. Η χαμηλότερη ανάρτηση Brabus SportXtra φέρνει το τετραθυρο πιο κοντά στο έδαφος.
Φυσικά, το μοναδικό μέρος στην Ευρώπη, εκτός από το περιβάλλον μιας πίστας, όπου μπορεί κανείς να αξιοποιήσει αυτές τις προδιαγραφές νόμιμα, είναι οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι χωρίς όριο ταχύτητας, και είμαστε βέβαιοι ότι ο Doncic συγκρατήθηκε από το να πατήσει το γκάζι πριν φτάσει σε αυτές τις ζώνες.
Ο Luka Doncic παραδέχεται ότι από μικρός αγαπούσε κυρίως το μπάσκετ και μετά τα αυτοκίνητα. Το πρώτο αυτοκίνητο που είχε στην κατοχή του ήταν το πρώην Zastava 750, που ονομάζεται χαϊδευτικά "Fica" ή "Yugo".
Ο Doncic έχει όμως ιδιαίτερη αγάπη και για τα παλιά αυτοκίνητα, έχοντας στην κατοχή του ένα Midnight Racer και μια Chevrolet Camaro του 1968, που είναι βαμμένη σε ροζ και μοβ χρώμα, για να ταιριάζει με το παπούτσι Luka 3.