Ο ΚΙΤΤ ήταν αυτόνομο αυτοκίνητο πριν η αυτόνομη οδήγηση γίνει παγκόσμιο trend και οι αλγόριθμοι μας φέρουν τα FSD της Tesla. Ήταν τότε που ο Michael Knight μιλούσε στο αυτοκίνητό του από το ρολόι και του ζητούσε να έρθει να τον παραλάβει και αυτό είναι ένα ADAS που καμία εταιρεία δεν έχει ακόμη ενσωματώσει στα αυτοκίνητά της. ,
Στο Hollywood της δεκαετίας του 1980 η τηλεοπτική σειρά "Knight Rider" μεσουρανούσε και ο David Hasselhoff δυσκολευόταν να στριμώξει τα 193 εκατοστά του κορμιού του στην supersport Pontiac Trans Am του 1982.
Παρόλα αυτά ως "Ιππότης της Ασφάλτου", όπως προβλήθηκε στην ελληνική τηλεόραση, αυτό δεν λειτούργησε ποτέ αρνητικά. Το κάθε άλλο προσέλκυσε και το απαραίτητο για την καθολική επιτυχία, γυναικείο κοινό που λάτρευε να βλέπει τις περιπέτειες ενός ψηλόλιγνου ζεν πρεμιέ.
Για τα αγόρια της εποχής το θέμα ήταν πάντα ο ΚΙΤΤ και όσα μπορούσε να κάνει είτε όταν οδηγούσε ο David Hasselhoff, είτε (ίσως και καλύτερα) όταν πήγαινε μόνος του. Ακριβώς για αυτό η τηλεοπτική σειρά "Ιππότης της Ασφάλτου" καθήλωνε το κοινό της κάθε απόγευμα και οι 4 σεζόν με τα 90 συνολικά επεισόδια μοιάζουν πολύ λίγες.
Η τηλεοπτική διαφήμιση
Εκείνη την εποχή λοιπόν, η εταιρεία οδικής βοήθειας Express Service διαφημιζόταν ως η γρηγορότερη της Ευρώπης και με την άνεση που της έδινε η οικονομική ρευστότητα του ιδρυτή της Γιάννη Ραπτόπουλου (με όλα τα θολά σημεία αυτής) κάλεσε τον Michael Knight μαζί με τον KITT να βρεθούν στην ελληνική ύπαιθρο και να διαφημίσουν τις υπηρεσίες της.
Η διαφήμιση ήταν μια υπερπαραγωγή και η Express Service για τις ανάγκες της δεν δίστασε να βάλει τον ΚΙΤΤ να χαλάσει στη μέση μιας διαδρομής. Ποιον; Τον ΚΙΤΤ που χάλαγε μόνο όταν κάποιος πανούργος τηλεοπτικός κακός τον βομβάρδιζε με ηλεκτρομαγνητισμό και του κατέστρεφε τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Όμως το σενάριο της διαφημιστικής έλεγε αυτό και έτσι ο KITT χάλασε, αλλά κάλεσε από μόνος του το 154 που ήταν ο γενικός αριθμός κλήσης της οδικής βοήθειας εκείνη την εποχή και ήταν ουσιαστικά το αντικείμενο της διαφημιστικής καμπάνιας.
Η διαφήμιση ήταν όντως επική πρώτα από όλα για τα δεδομένα της ελληνικής τηλεόρασης και ακολούθως με βάση το μέγεθος που είχε αναπτύξει σε ολόκληρο τον κόσμο η αμερικανική τηλεοπτική σειρά. Ο David Hasselhoff συνδύασε τα γυρίσματα με τρεις ζωντανές εμφανίσεις στο γήπεδο της ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια και η φήμη του "Ιππότη της Ασφάλτου" στην Ελλάδα είχε απογειωθεί ακόμη περισσότερο.
Όμως το πιο επικό από όλα είναι μάλλον το ότι υπάρχει backstage video από τα γυρίσματα διάρκειας 45 λεπτών παρακαλώ.
Ένα POV αμοντάριστο αριστούργημα που ταξιδεύει τους μεγαλύτερους σε μια άλλη εποχή τόσο όσον αφορά τα αυτοκίνητα, ακόμη και αυτά που έκαναν τηλεοπτική καριέρα, όσο και την καταπράσινη ακόμη Πάρνηθά ή τα πάντα επιβλητικά Μετέωρα τα σημεία δηλαδή που επιλέχθηκαν για να γίνουν τα γυρίσματα του τηλεοπτικού σποτ.