
Σε απολογία αναγκάστηκε να προχωρήσει η BMW, μετά από ένα περίεργο περιστατικό που έγινε viral κατά την έκθεση της Σαγκάης. Οι Κινέζοι χρήστες του internet κατηγόρησαν την Mini για διακρίσεις υπέρ των ξένων επισκεπτών, στα… παγωτά που μοίραζε στο περίπτερό της στην Σαγκάη.
Η Mini ζήτησε συγγνώμη για το εν λόγω περιστατικό, λέγοντας σε δήλωσή της στον επίσημο λογαριασμό της στο Weibo ότι προκλήθηκε από κακή εσωτερική διαχείριση και ότι θα βελτιώσει την εκπαίδευση των εργαζομένων.
Σάλος και στο Twitter
Οι κατηγορίες που δέχθηκε η Mini ακολούθησαν ένα μικρό video που δημοσιεύτηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως το Weibo αλλά και το Twitter. Στο video φαίνονται δύο νεαρές Κινέζες να μοιράζουν παγωτά από ένα ψυγείο που ήταν πάνω σε ένα αυτοκίνητο της εταιρείας. Οι κοπέλες αρνούνται να δώσουν παγωτό σε ορισμένους Κινέζους που πλησιάζουν και ζητούν ένα και, σύμφωνα με το video, μερικά δευτερόλεπτα αργότερα εξυπηρετούν με χαρά έναν ξένο επισκέπτη που θέλησε να δροσιστεί με ένα παγωτό.
.@BMW MINI has issued an apology after a viral social media post accused the automaker of denying Chinese visitors ice cream at its Shanghai Auto Show booth, while giving it to foreign visitors. pic.twitter.com/2X9RUxj1YB
— Ifeng News (@IFENG__official) April 20, 2023
Ακολούθως ο Κινέζος που τραβάει το video ζητάει και εκείνος παγωτό και οι κοπέλες του εξηγούν πως έχουν δεχθεί οδηγίες να μην δίνουν στους Κινέζους, αλλά μόνο στους ξένους.

Viral αντιδράσεις
Το θέμα "BMW Mini" έγινε το δεύτερο θέμα με τις περισσότερες αναζητήσεις στην κινεζική πλατφόρμα Weibo, με πάνω από 93 εκατομμύρια προβολές, με τους χρήστες να αναδημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο, μαζί με αρνητικά σχόλια, για το περιστατικό που σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης έλαβε χώρα την Τετάρτη.

Κάποιος που ισχυρίστηκε πως γνώριζε το θέμα δήλωσε ότι το περίπτερο είχε τελειώσει να δίνει 300 μερίδες παγωτού που προορίζονταν για τους επισκέπτες όταν συνέβη το περιστατικό και ότι ο αλλοδαπός στο βίντεο ήταν υπάλληλος της BMW. Οι εργαζόμενοι ήταν προσωρινοί εργαζόμενοι που είχαν προσληφθεί τοπικά για την έκθεση και όχι προσωπικό της BMW, δήλωσε το άτομο, αρνούμενο να κατονομαστεί λόγω της ευαισθησίας του θέματος.
Σημαντική η κινεζική αγορά και για την BMW
Η διαμάχη έρχεται την ώρα που η BMW και οι άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες συμμετέχουν στην έκθεση της Σαγκάης με όλες τους τις δυνάμεις, καθώς παλεύουν να παραμείνουν στην κορυφή των καταναλωτικών τάσεων σε μια χώρα όπου οι εγχώριοι ανταγωνιστές καταλαμβάνουν επιθετικά μερίδια αγοράς.

Σε παρουσιάσεις νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ο CEO της BMW, Oliver Zipse, μίλησε για τη σημασία της κινεζικής αγοράς για την αυτοκινητοβιομηχανία, λέγοντας ότι πολλά από τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της είναι εμπνευσμένα από την Κίνα και πως η χώρα είναι μπροστά από την παγκόσμια καμπύλη στις τάσεις των αυτοκινήτων.
Με πληροφορίες από την Automotive News
Διαβάστε ακόμα:
- Αυτό είναι το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη μέχρι τώρα
- O Sebastien Loeb επιστρέφει με ηλεκτρική Lancia Delta
- Fast and Furious: 2ο trailer του Fast X και ποιος περιμένει μέχρι τις 19 Μαΐου
- Η Mercedes-AMG EQE περιλαμβάνει IWC ρολόι 7.000 ευρώ. Σε ψηφιακή απεικόνιση