
Έχεις μόλις καθίσει αναπαυτικά να πιεις τον πρωινό σου καφέ στο σαλόνι της υπερπολυτελούς βίλας σου σε κάποια μακρινή γωνιά του πλανήτη, όταν λαμβάνεις ειδοποίηση από την Aston Martin πως η Valkyrie που είναι καταχωρημένη στο όνομά σου είναι έτοιμη. Τα δύσκολα πέρασαν, σκέφτεσαι. Θεωρητικά ναι, όμως μένει κάτι ακόμη. Η διαδικασία μέχρι να φτάσει στα χέρια σου. Όχι πως είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά όπως και να το κάνεις, υπάρχει ένας ακόμη προβληματισμός που έχει να κάνει με την προετοιμασία του delivery.
Γιατί όπως ίσως φαντάζεσαι, ένα υπεραυτοκίνητο με ισχύ πάνω από 1.000 ίππους και αξία πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ, δεν φορτώνεται σε νταλίκα για να πραγματοποιήσει το μακρύ ταξίδι μέχρι να φτάσει στα χέρια του κατόχου του. Και πώς φτάνει; Αεροπορικώς και μέσα σε ένα τεράστιο ξύλινο κουτί.
Είναι σίγουρο πως οι παλάμες των υπαλλήλων της μεταφορικής που αναλαμβάνει το έργο και όπως μπορείς να δεις στο σχετικό video, πακετάρουν την Valkyrie, θα ήταν αρκετά ιδρωμένες σε κάποια στάδια της διαδικασίας. Εννοώ πως, είναι πιθανό να συμβεί κάποιο απρόοπτο, όπως π.χ. το γλίστρημα ενός πάνελ κατά την τοποθέτησή του. Ανθρώπινο δεν είναι; Αν συνέβαινε βέβαια, δε νομίζω πως η UCH (σ.σ. το όνομα της μεταφορικής) θα απηύθυνε το ερώτημα στον αποδέκτη του πακέτου.
Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη μαύρη Valkyrie με τα κόκκινα διακοσμητικά, είναι εδώ για να μας θυμίσει πως δεν γεννιούνται ίσα όλα τα αυτοκίνητα και κατ’ επέκταση, δεν τυγχάνουν και της ίδιας μεταχείρισης.
Διαβάστε ακόμα:
- Αποστολή στην Σλοβενία: Οδηγούμε την νέα και πιο δυνατή BMW Z4 M40i
- Τα 11 νέα SUV που έρχονται το επόμενο διάστημα
- Κλοπή αυτοκινήτων: Πώς οι προβολείς γίνονται "σημείο εισόδου" του κλέφτη
- DiSus, η επαναστατική ανάρτηση της BYD-το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται με τρεις τροχούς