Ηταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν αποκαλύφθηκε ότι ένα από τα δημοφιλέστερα ευρωπαϊκά hatchback θα γίνει αμιγώς ηλεκτρικό. Και τώρα έχουμε τις πρώτες επίσημες εικόνες του ηλεκτρικού Opel Astra όπως ακριβώς θα βγει από την γραμμή παραγωγής. Η μάρκα με σήμα τον κεραυνό μόλις παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra.

Τι ξέρουμε μέχρι τώρα για το ηλεκτρικό Astra
Ο ηλεκτροκινητήρας του Opel Astra αποδίδει 156 ίππους (115 kW) και ροπή 270 Nm. Eνώ σε αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h ή 160 km/h, το νέο Astra Electric έχει τελική ταχύτητα 170 km/h. Ο οδηγός του Astra μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στιλ που απαιτεί η διαδρομή ή η στιγμή.
Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους -αβαντάζ σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Το νέο Astra έχει αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 416 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP1). Καταναλώνει κατά μέσο όρο 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP). Η μπαταρία του ηλεκτρικού Astra μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά -σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.

Το εσωτερικό του ηλεκτρικού Astra
Στην καμπίνα του ηλεκτρικού Astra βρίσκουμε τα εργονομικά καθίσματα Active Sport που είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν πολλές χειροκίνητες και ηλεκτρικές ρυθμίσεις -ανάλογα με την έκδοση.

Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel διαθέτει δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Παράλληλα υπάρχει head-up display (E-HUD) και λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας.

Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0.