Ξέρουμε τι θα σκεφτείς. Πως ακόμη δεν έχουμε καταφέρει να δούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους, όμως όσο διαρκεί αυτή η αναμονή, μπορούμε να ασχοληθούμε και με μια διαφορετική, επίσης ηλεκτρική εκδοχή restomod, του κλασικού γαλλικού σούπερμινι.
Συγκεκριμένα, αυτό που έχουμε εδώ, είναι ένα Renault R5 GTL που έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό. Η μετατροπή του βενζινοκίνητου hatchback του 1976 σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο του 21ου αιώνα, απαιτούσε τέσσερις μέρες δουλειάς, με τη βοήθεια του πιστοποιημένου κιτ μετατροπής ‘Retrofit’ EV που παρέχει η γαλλική εταιρεία μετατροπών R1 Fit.

Το έτοιμο προς χρήση κιτ, εφοδιάζει το R5 με έναν ηλεκτροκινητήρα 22 kW και μπαταρία που προσφέρει μια αρκετά συγκρατημένη αυτονομία 80 χιλομέτρων. Αρκετή για την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, αλλά όχι κάτι περισσότερο απ’ αυτό.
Τουλάχιστον δείχνει ωραίο, με το δίχρωμο κίτρινο και κόκκινο χρώμα του αμαξώματος να αποτελεί έναν ενδιαφέρον συνδυασμό, ειδικά με τις λεπτομέρειες του χρώματος του αμαξώματος στις ζάντες.

Επιπλέον, η καμπίνα του κλασικού R5 διαθέτει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων σε retro στυλ. Προερχόμενο από την Incari, η ψηφιακή οθόνη αναπαράγει τα αναλογικά όργανα.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε, η ανάπτυξη της διεπαφής δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση. Όλοι μπορούμε να εκτιμήσουμε πόσο εξαιρετικά ρεαλιστικά είναι τα γραφικά σε πολλά παιχνίδια, που συχνά απαιτούν μήνες για να αναπτυχθούν.

Η Incari χρησιμοποιεί μια προσέγγιση χωρίς κώδικα λογισμικού, μειώνοντας τον χρόνο ανάπτυξης σε λίγες εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και χρήματα σε αυτό το μοναδικό πρότζεκτ.
Τέλος, τα υπόλοιπα εξαρτήματα στο εσωτερικό του restomod R5, είναι φτιαγμένα από ανακυκλωμένα υλικά, με σκοπό να κρατηθεί το όχημα όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο.