Η ημέρα που ο Anatole Lapine - αρχισχεδιαστής της Porsche - ξύπνησε και αποφάσισε να φορέσει ένα παντελόνι ταρτάν ήταν και εκείνη όπου ελήφθη η απόφαση για την ενσωμάτωση του στα μοτίβα και στις επενδύσεις της 911 της δεκαετίας του '70.
Τα ταρτάν έχουν συνήθως ένα μοτίβο σταυρού που δημιουργείται όταν υφαίνονται μαζί νήματα διαφορετικών χρωμάτων. Οι παραδοσιακοί γηγενείς της Σκωτίας, πατρίδα του εμβληματικού υφάσματος, φορούν μόνο τα ταρτάν της φυλής τους, προσδιορίζοντας έτσι την οικογένεια στην οποία ανήκουν.
Το παντελόνι του Lapine είχε ένα μπλε, πράσινο και μαύρο μοτίβο εμπνευσμένο από τα χρώματα του ταρτάν Black Watch. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) του 1973 στη Φρανκφούρτη, η Porsche παρουσίασε την πρωτότυπη 911 RSR Turbo με καθίσματα σε ταρτάν Black Watch.
Ένα χρόνο αργότερα, η Louise Piech παρέλαβε μια 911 Turbo "No. 1", με ασημί αμάξωμα και εσωτερικό ενδεδυμένο από κεραμιδί δέρμα αγελάδας. Στο κέντρο των καθισμάτων υπήρχε το λογότυπο της Porsche πάνω σε φόντο ταρτάν McLaughlin.
Η Dorothea Muller-Goodwyn εργάστηκε ως στυλίστρια στην Porsche από το 1970 έως το 1975 και ξανά από το 1978 έως το 2003. Περιγράφει σχετικά με το θέμα των υφασμάτων ταρτάν: "Είχαμε έναν Σκωτσέζο συνάδελφο στην ομάδα μας, ο οποίος μου πρότεινε δύο παραδοσιακούς κατασκευαστές υφασμάτων ταρτάν από την πατρίδα του. Επικοινώνησα και με τους δύο. Δυστυχώς, δεν ήταν σε θέση να μας προμηθεύσουν υφάσματα με τις ιδιότητες που απαιτούσαμε για το εσωτερικό των σπορ αυτοκινήτων καθώς θέλαμε να είναι ανθεκτικά στο φως και στην τριβή. Τελικά βρήκαμε έναν άλλο προμηθευτή στο Weissach. Η πόλη ήταν η έδρα της εταιρείας Berger, η οποία μπορούσε να δημιουργήσει υφάσματα ποιότητας για το τμήμα Porsche Style και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα”.
Το 1974, ο Anatole Lapine και η ομάδα του πρόσθεσαν το Mackenzie - με μπεζ, κόκκινο, μπλε, λευκό και λαδί - στην τριάδα των ταρτάν. "Μετά την επιτυχία των αποκλειστικών ταρτάν υφασμάτων στις εκδόσεις Turbo, τα χρησιμοποιήσαμε την επόμενη χρονιά και στην 911", ανέφερε η Muller-Goodwyn.
Μέχρι σήμερα, αυτό το κλασικό καρό μοτίβο παραμένει διαχρονικό και κομψό τόσο στην πασαρέλα όσο και στα σπορ αυτοκίνητα της Porsche.