Η ιστορία της συγκεκριμένης TVR είναι πολύ περίπλοκη για να την αφηγηθείς συνοπτικά, αλλά αν αφαιρέσεις τις λεπτομέρειες και εστιάσεις στην ουσία, πρόκειται για μια έκδοση δρόμου ενός αυτοκινήτου που το πρώην αφεντικό της εταιρείας, Peter Wheeler, ήθελε να τρέξει στο Le Mans στην κατηγορία GT1.
Για τη σύλληψη της ιδέας θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1990, όταν το project ονομαζόταν Tuscan R. Αλλά για μια τόσο υψηλών απαιτήσεων αποστολή, που περιελάμβανε 320+ km/h στην ευθεία Mulsanne, η TVR σχεδίασε αυτό το τρελό όχημα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία CAD/CAM από το μηδέν και το κατασκεύασε εξ ολοκλήρου στο χέρι.

Διέθετε ένα επίπεδο πάτωμα κατασκευασμένο από κυψέλες αλουμινίου γεμισμένες με ρητίνη, το οποίο ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον. Αυτό ήταν κολλημένο και βιδωμένο σε ένα σωληνωτό πλαίσιο και έναν ατσάλινο κλωβό. Αρκετές συγκολλήσεις και μπόλικα ανθρακονήματα αργότερα, απέκτησε τη μορφή που βλέπεις.

Στο εσωτερικό του κρυβόταν ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 4.0 λίτρων της TVR με 440 ίππους (και πρόκειται για έναν πραγματικά καλό κινητήρα), που τροφοδοτούσε ένα αυτοκίνητο που ζύγιζε μόλις 1.100 κιλά. Το αυτοκίνητο που απεικονίζεται εδώ ήταν προφανώς το δεύτερο από τα δύο εργοστασιακά T440R προπαραγωγής (μάλιστα σχεδιαζόταν και άλλο ένα που ονομαζόταν Typhon και είχε κιβώτιο διαδοχικών ταχυτήτων και υπερσυμπιεστή). Το πρώτο δείγμα "καταστράφηκε στο εργοστάσιο".
Πλήρης αποκατάσταση

Παρουσιάστηκε στο Le Mans με κανονική αγωνιστική περιβολή στις αρχές της δεκαετίας του '90 ως διαφημιστική άσκηση, η οποία φυσικά δεν απέδωσε τίποτα. Αργότερα αγοράστηκε από κάποιον ιδιώτη και από το 2014 βρίσκεται "υπό τη φροντίδα ειδικών της TVR".

Ο σημερινός πωλητής έχει καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για την πλήρη αποκατάστασή του, μέσω των εν λόγω ειδικών της TVR. Υπάρχει ένας νέος κινητήρας 4.4 λίτρων Speed Six της TVR. Νέος συμπλέκτης. Διαφορικό. Αμορτισέρ. Κιβώτιο ταχυτήτων. Ανάρτηση. "Πολλά άλλα μέρη”. Υπάρχει νέα εξάτμιση και ειδικά ανακατασκευασμένα τζάμια ιταλικής προέλευσης στις πόρτες.
Έχει ξαναβαφτεί και συνοδεύεται από έναν πλήρη φάκελο ανακατασκευής που περιλαμβάνει φωτογραφίες της αρχικής του μορφής. Η Iconic Auctioneers εκτιμά ότι θα πωληθεί μεταξύ 220.000 και 270.000 ευρώ όταν βγει σε δημοπρασία στις 18 Μαΐου. Πόσο γενναίος αισθάνεσαι;