Μια ματιά στις φωτό, αρκεί για ένα νοητό ταξίδι στο χρόνο. Έχουμε μεταφερθεί στο μουσείο της Mercedes-Benz και αυτό που βλέπετε μπροστά σας, είναι ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε το 1960, για την ακρίβεια τροποποιήθηκε τότε, για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ως όχημα τηλεμετρίας κατά την εξέλιξη των νέων μοντέλων της εταιρείας εκείνη την εποχή.
Η ιδέα ήταν πως το μοντέλο που βρισκόταν στη φάση της εξέλιξης θα βρίσκεται μπροστά, ακολουθούμενο σε κοντινή απόσταση από την 300, η οποία όντας "καλωδιωμένη" με το προπορευόμενο όχημα, θα συλλέγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Όπως αναφέρει η Mercedes, η ανάγκη για ένα "γρήγορο και μεγάλο όχημα" για τη συγκεκριμένη δουλειά, την οδήγησε στην απόφαση να επιλέξει το σεντάν 300 (W189) ως βάση για τη δημιουργία του οχήματος τηλεμετρίας.
Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας είναι πως ο πρώτος καγκελάριος της Γερμανίας Konrad Adenauer υπήρξε μεγάλος φαν Mercedes 300, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το όνομά του, να αποτελέσει παρατσούκλι του γερμανικού μοντέλου. Πάντως η συγκεκριμένη 300, είναι Adenauer μέχρι τη 2η κολώνα, καθώς από εκεί και μετά έχει μετατραπεί σε estate με πανοραμικές γυάλινες επιφάνειες, διαφορετικά φώτα στο πίσω μέρος και απολήξεις εξατμίσεων ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα. Η ποιότητα της κατασκευής ωστόσο ήταν τέτοια, που θα μπορούσε να είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής.
Κάτι που όμως δεν ισχύει και για το εσωτερικό της. Εκεί συναντάμε δύο ανεξάρτητα και στενά καθίσματα με λεπτές πλάτες και στη συνέχεια, μπόλικα κουτιά που περιλαμβάνουν τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. "Τα όργανα μετρήσεων στα 50s ήταν ογκώδη, βαριά και αρκετά ευαίσθητα" αναφέρει η Mercedes. "Αν τα τοποθετούσαμε στο υπό εξέλιξη μοντέλο, θα επηρεάζονταν οι μετρήσεις". Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος ύπαρξης αυτής της 300.
Το καλώδιο που βλέπετε, έχει μήκος 30 μέτρα και συνδέει το πρωτότυπο μπροστά, με την 300 που ακολουθεί, καταγράφοντας όλα τα στοιχεία. Ο κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζονταν η συγκεκριμένη Mercedes τηλεμετρίας, ήταν 3.0 λίτρων 6κύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 160 ίππους, που θα μπορούσε να θεωρηθεί πως είχε κάποιες ομοιότητες με εκείνον της εμβληματικής 300 SL Gullwing.