
Η οικογένεια της BYD συνεχίζει να διευρύνεται με γοργούς ρυθμούς, και το τελευταίο της μέλος είναι το Sealion 8. Αν και δεν θα κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές, θα διατεθεί σε αρκετές εκτός Κίνας, συμπεριλαμβανομένων της Αυστραλίας και της Ευρώπης.
Σε αντίθεση με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της BYD που έχουν τραβήξει τα βλέμματα τους τελευταίους μήνες, το Sealion 8 διατίθεται προς το παρόν αποκλειστικά με τεχνολογία plug-in υβριδική, κάτι που ίσως προσθέτει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Διατίθενται δύο εκδόσεις του Sealion 8. Η πρώτη, με την ονομασία DM-i, εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων και μια μπαταρία 19 kW. Ο κινητήρας αποδίδει 148 ίππους και 220 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον εμπρόσθιο άξονα προσφέρει 268 ίππους (200 kW) και 315 Nm ροπής.
Η κορυφαία έκδοση DM-p
Η BYD ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Για όσους αναζητούν κάτι πιο δυναμικό, η έκδοση DM-p διαθέτει τον ίδιο κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα εμπρός, αλλά προσθέτει έναν ακόμη ηλεκτροκινητήρα 189 ίππων (141 kW) και 360 Nm στον πίσω άξονα, μαζί με μια μεγαλύτερη μπαταρία 35,6 kWh, επιτυγχάνοντας 0-100 km/h σε 4,9 δευτερόλεπτα.

Με τέτοιες επιδόσεις, το Sealion 8 θα μπορούσε να προσελκύσει πελάτες που σκέφτονται νέα ηλεκτρικά SUV επτά θέσεων, όπως τα Kia EV9 και Hyundai Ioniq 9. Εκτός από την έκδοση EV9 GT, το Sealion 8 είναι ταχύτερο από τις κορυφαίες εκδόσεις αυτών των μοντέλων, ενώ ως υβριδικό εξαλείφει το άγχος αυτονομίας, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε αγορές με περιορισμένες υποδομές φόρτισης.
Επιπλέον, αποτελεί εναλλακτική επιλογή σε σύγκριση με υβριδικά SUV όπως τα Kia Sorento και Hyundai Santa Fe. Η BYD ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 5,6 λ/100 χλμ., ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 150 χιλιόμετρα.
Και αυτόνομη οδήγηση
Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης το σύστημα αυτόνομης οδήγησης BYD DiPilot 300, με πέντε ραντάρ, 12 κάμερες, 12 αισθητήρες υπερήχων και LiDAR.
Η κινεζική εταιρεία παρουσίασε νωρίτερα μέσα στη χρονιά την έκδοση του Sealion 8 για την εγχώρια αγορά, γνωστή ως Tang L. Αξίζει να σημειωθεί πως το κινεζικό μοντέλο προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό, βασιζόμενο στην νέα πλατφόρμα Super e-Platform της BYD με ηλεκτρική αρχιτεκτονική 1000V.
Διαθέτει μεγάλη μπαταρία 100,5 kWh, που φορτίζει από 0 έως 100% σε μόλις 30 λεπτά. Η BYD δεν έχει ανακοινώσει ακόμα αν η ηλεκτρική έκδοση θα κυκλοφορήσει και στις διεθνείς αγορές.